سیدصالحی که در مقطعی صحبت از خروج نام او از لیست استقلال به دلیل مصدومیت شده بود تاکید کرده بعد از تعطیلات می‌تواند برای تیمش بازی کند.....
 
 مهاجم مصدوم تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزش "دی نا" درباره وضعیتش اظهار داشت: مدت یک ماه است که تمریناتم با تیم انجام می‌دهم و به امید خدا بعد از تعطیلات چنانچه کادر فنی صلاح بداند، می‌توانم برای استقلال بازی کنم.

وی درباره روند بازیهای تیم استقلال خاطرنشان کرد: استقلال تا الان بازیهای خوبی را ارائه کرده است. در بازی با ذوب‌آهن اصلا مستحق باخت نبودیم. در طول فصل بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم که دست کادر فنی را بسته بود. بعد از تعطیلات مصدومان به تیم اضافه خواهند شد و آن وقت شرایط برای ما بهتر می‌شود.

سیدصالحی درباره گروه استقلال در جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: تیمهایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند همگی قوی و قدرتمند هستند اما مطمئن باشید که استقلال برای این مسابقات برنامه ویژه‌ای دارد و نتیجه مطلوب را کسب خواهیم کرد.

بازیکن تیم استقلال همچنین درباره تیم ملی گفت: به نظرم تیمهای آسیایی همگی پیشرفت کرده‌اند و این کار را برای تیم ملی کشورمان سخت می‌‌کند. امیدوارم تیم ملی در این رقابتها نتیجه دلخواه را کسب کند.

 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  dayna.ir