نتايج يك نظرخواهی از احتمال دستگيری بازيكنان نيوكاسل، منچسترسيتی، چلسی و ليورپول در روزهای ابتدايی سال نو ميلادی حكايت می‌كند.....
 
 در رای‌گیری كه مركز ویلیام‌ هیل، در روزهای سپری‌شده از دوستداران فوتبال از طریق اینترنت انجام داده، از مخاطبین خود در مورد بیشترین احتمال خطا در رفتار و كردار بازیكنان شاغل در لیگ برتر انگلیس سئوال و این پرشش كلی را مطرح كرده كه اولین سری بازیكنانی كه در سال 2011 ممكن است به خاطر جنجال‌آفرینی، درگیری و نزاع و ... دستگیر شوند و به حبس بروند چه كسانی هستند.

*جوی بارتون،‌ اولین نامزد دستگیری
نتیجه این نظرخواهی عجیب مشخص كرده نظردهندگان براساس سوابق قبلی، جوی بارتون را با دادن نمره شش، ‌به عنوان اولین بازیكن احتمالی در این زمینه برگزیده‌اند. این هافبك 26 ساله نیوكاسل یونایتد چه در زمانی كه عضو تیم سنت‌جیمز‌پاركی است و چه قبلا كه برای منچسترسیتی بازی می‌كرد با اخراج و دستگیری مواجه شد و حتی در سال 2008 مدت 74 روز را در زندان گذراند.

*ماریو بالوتلی، دومین پسر بد سال آینده
در پله دوم این گزینش جالب و در عین حال عجیب، ماریو بالوتلی، عضو منچسترسیتی قرار دارد كه حاشیه‌‌سازی‌هایش در ماه‌های اخیر اوج گرفت. او بارها در این مدت با روبرتو مانچینی درگیر شد. اخباری كه به صورت گزارش در رسانه‌های نوشتاری و تصویری انگلیس به صورت گسترده بازتاب یافتند و به باور بسیاری از تحلیل‌گران به اعتبار تیم باشگاهی لطمه زد.

*جان تری در پله سوم؛ فاجعه اخلاقی سال 2010
رتبه سوم چنین گزارشی به جان تری، كاپیتان بحث انگیز چلسی رسیده است. وی در سال رو به پایان و پیش از مسابقات جام‌جهانی 2010، دچار رسوایی اخلاقی شد و ماجرای رابطه نامشروع‌اش با نامزد سابق وین بریج، لطمه مهلكی بر بنیان تیم ملی انگلیس زد كه تا بازپس گیری بازوبند كاپتیانی توسط فابیو كاپلو نیز پیش رفت.
بسیاری از كارشناسان اعتقاد دارند رفتار وی و بازیكنانی مثل وین رونی درخارج از میدان، عاملی مهم در راه عدم نتیجه‌گیری تیم انگلیس در جام‌جهانی بود.

*جرارد از كاپیتانی تا دعوا در كلوپ شبانه
نكته قابل تامل در این فهرست قرار گرفتن نام استیون جرارد، هافبك بازی‌ساز و كاپیتان لیورپول در رتبه چهارم است.
این بازیكن 30 ساله كه همیشه خود را به عنوان بازیكنی باشخصیت مطرح می‌كرد دو سال قبل در یك كلوپ شبانه به دعوا و جنجال پرداخت. نتیجه آن شد كه توسط پلیس دستگیر شد و در زمان تحویل سال نو، به جای بودن در كانون خانواده،‌ پشت میله‌ها گذراند تا آزاد شد.
 
  
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  farsnews.com