سوپر ماريو در ديدار ديشب هت تريك كرد اما بعد از گل هايش خوشحالی نكرد....
 
 
روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی، گفت بعضی مواقع دلش می خواهد ماریو بالوتلی را به این دلیل كه بعد از گلزنی خوشحالی نمی كند، با مشت بزند.

منچسترسیتی شب گذشته موفق شد 4-0 استون ویلا را شكست دهد و بالوتلی اولین هت تریكش در فوتبال جزیره را در این دیدار ثبت كرد. اما علی رغم این مسئله، سوپر ماریو به جای خوشحالی، پس از گلزنی تنها به یك لبخند ساده اكتفا كرد و در پایان بازی در توضیح این حركت گفت در پست من گلزنی اتفاقی معمولی است.

اما مانچینی كه خود یك مهاجم بود، این واكنش بالوتلی را درك نمی كند.

مانچو در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" گاهی دلم می خواهد او را بزنم. وقتی در لیگ برتر هت تریك می كنید، باید خوشحالی باشید. من فكر كردم او بعد از گل اول شادی كرده است. حداقل كمی لبخند زد."

مانچینی تایید كرد كه این مهاجم جوان ایتالیایی برای خانه دلش تنگ شده است اما تاكید كرد كه این مسئله چندان غیر طبیعی نیست.

او همچنین در مورد واكنش هواداران نسبت به بالوتلی گفت:" هواداران ماریو را دوست دارند. او باید این مسئله را درك كند زیرا این برای یك بازیكن بسیار مهم است.

من هر روز با او سرو كله می زنم به هر حال او بازیكن جوانی است. او از 17 سالگی با من بوده  به همین دلیل او را به خوبی می شناسم.

 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  goal.com