پرسپولیس در این فصل این پتانسیل را دارد که مقام‌های خوبی بگیرد.....
 
  

مهاجم جدید پرسپولیس پس از پیوستن به این تیم گفت: «خیلی خوشحالم که بعد از چندین سال به ایران برگشتم و می توانم در یک تیم بزرگ و تاریخی بازی کنم، امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.»

هاشمیان در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس را انتخاب کردید؟ گفت: «به هر حال پرسپولیس یک تیم بزرگ و پرطرفدار است که البته در تهران هم بازی می‌کند و پتانسیل این را دارد که در این فصل مقام‌های خوبی کسب کند.»

وی همچنین در مورد پیشنهاداتی که پیش از پیوستن به پرسپولیس داشت، گفت: «اول فصل از تیم‌هایی از استرالیا و چین پیشنهاد داشتم ، اما برای من تعویض کشور و بازی در یک لیگ دیگر سخت بود و می‌خواستم یا در آلمان و یا در یکی از تیم‌های خوب تهران بازی کنم ، به همین دلیل پرسپولیس را انتخاب کردم.»

هاشمیان در رابطه با وضعیت آمادگی‌اش گفت: «فعلا از لحاظ بدنی 100 درصد آماده نیستم ، اما از یک ماه آینده می توانم با آمادگی کامل برای پرسپولیس به میدان بروم.»

مهاجم سابق بایرن مونیخ در مورد جزئیات قرار دادش با پرسپولیس نیز گفت: «قرار داد من شش ماهه است. خودم علاقه داشتم ببینم که می توانم شش ماه در ایران باشم و به وضعیت عادت کنم یا خیر؟ ان‌شاءاله خودم را با شرایط وفق می‌دهم و اگر شرایط خوب بود، در فصل بعد هم برای پرسپولیس به میدان خواهم رفت.»

هاشمیان در پاسخ به این سوال که از چه زمانی در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شوی؟ گفت: «از همین امروز به تمرینات پرسپولیس می‌روم.»

 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  khabaronline.ir