وقتی دیوید بکام اینجا با ما تمرین می کرد او روی ضربات ایستگاهیش تمرین می کرد . این برای من فوق العاده بود و دیدن ان مسائل زیادی به من یاد داد....
 
بازیکن سرعتی آرسنال تئو والکات از تاثیر زیادی دیوید بکام در حرفه ای شدنش صحبت می کند . دیوید بکام که به دلیل تعطیلی لیگ آمریکا دوره ای در آرسنال تمرین کرد توانسته تاثیر زیادی در بازی جوانان آرسنال بگذارد .
 تئو والکات در مصاحبه به روزنامه سان در این باره صحبت کرد : " اگر بتوانم بعد از تمرینات روی عبور کردن ها و همینطور تمام کنندگیم تمرین می کنم . به یاد دارم وقتی دیوید بکام اینجا با ما تمرین می کرد او روی ضربات ایستگاهیش تمرین می کرد . این برای من فوق العاده بود و دیدن ان مسائل زیادی به من یاد داد . مسائلی بود که روی آن کار کردم و امیدوارم بتواند ادامه پیدا کند چرا که من مدت زیادی از فصل را از دست داده بودم اما من هم اکنون نه گل زده ام و از بابت آن خوشحالم . "
به گزارش ارسنال دات آی ‌ار تئو از اینکه توانسته در پیروزی آرسنال برابر چلسی سهم داشته باشد خوشحال است : " این زیبا است که بتوان برابر تیم قهرمان پیروز شد . پیروزی بزرگی بود . بسیار بزرگ است که قسمتی از این پیروزی باشد . واقعا مثل رویا بود . می توانستید فضا را حس کنید و اینکه همه هواداران در چه وضعی بودند همینطور شرایط بازیکنان . اما نباید درباد نتیجه بازی چلسی قایم شویم.
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  goal.com