کاپیتان تیم ملی در گفت و گو با ایسنا ، ایران را یکی از شانس های رسیدن به قهرمانی معرفی کرد....


جواد نکونام درباره وضعیت تیم ملی در فاصله یک هفته مانده تا آغاز رقابت های جام ملت های آسیا گفت:« خدا را شکر وضعیت تیم ملی خوب است. تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته ایم و اردوی خوبی هم تا اینجا در قطر داشته ایم. امیدوارم تا زمان باقی مانده تا شروع رقابت ها بتوانیم به هماهنگی لازم برسیم.گروه مان خیلی سخت است. عراق قهرمان دوره پیش از سخت ترین حریفان ماست و کره شمالی هم همیشه حریف قابل احترامی بوده و امارات هم با توجه به سرمایه گذاری خوبی که انجام داده تیم سر سختی است. واقعا گروه چهارم رقابت‌ها گروه دشواری است.»

نکونام در پاسخ به این سوال که چه قدر برای قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا شانس قائل هستید گفت:« ابتدا باید فکر و ذکرمان مرحله گروهی باشد. نمی شود پیش بینی کرد. هر چهار تیم حاضر گروه چهارم مدعی صعود هستند. تلاش مان را می کنیم و همه هدفمان موفقیت در جام ملت ها و شاد کردن دل مردم ایران است.»

او در پاسخ به این سوال که شما گفته بودید تیم ایران چهار سال قبل تیم بهتری نسبت به تیم فعلی است، دلیل‌تان چه بوده است؟ گفت:« به نظرم نفراتی که در آن تیم بودند بهتر از این تیم بودند. در آن تیم پنج بازیکن لژیونر بودند و حتما بازیکنان خوبی بوده اند که می توانستند در خارج از ایران بازی کنند. در این تیم هم با توجه به تغییر نسل، بازیکنان خوبی حضور دارند اما نظر من کماکان همانی است که هفته پیش گفتم.»

نکونام که با حضور در جام ملت های آسیا 2011 برای چهارمین بار در این رقابت ها شرکت می کند، در پاسخ به این سوال که فکر می کنید مدعی قهرمانی این دوره چه تیمی است، گفت:« ژاپن و کره جنوبی مدعی همیشگی هستند اما فکر می کنم در این دوره استرالیا و ایران هم دیگر مدعیان قهرمانی در آسیا هستند.»

نکونام که با حضور در جام ملت های آسیا رکورد بازی های ملی علی کریمی و مهدی مهدوی کیا را می شکند درباره این مساله گفت:« من هیچ وقت دنبال این مسایل نبوده ام و تنها افتخاری که همیشه به آن می بالم بازی در تیم ملی است. هر روز که برای تیم ملی بازی می کنم به یکی از رویاهای زندگی ام می رسم و به آن افتخار می کنم.»

بازیکن میانی تیم اوساسونا درباره مصاحبه اش با روزنامه ناوارا که به نقل از او آمده بود "ممکن است بازی با ساراگوسا آخرین بازی‌ام برای این تیم باشد"، گفت:« متاسفانه مقداری مصاحبه من بد ترجمه شده بود. من گفته بودم، با توجه به این که قراردادم این فصل به پایان می رسد می توانم در نیم فصل تیم جدیدم را انتخاب کنم اما همانطور که بارها گفته ام من دوست دارم در اوساسونا بمانم اما هنوز چیزی مشخص نیست.»

 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  khabaronline.ir