سرمربی استقلال گفت: حتما جريانی پشت قضيه است كه فقط يك نفر از استقلال به تيم ملی دعوت می‌شود....


مظلومی پس از پایان تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران در باره وضعیت مصدومان استقلال اظهار داشت: غیر از جباری و میداودی بقیه بازیكنان در تمرین هستند.
وی درباره آخرین وضعیت میداودی عنوان كرد: میداودی از بعد تعطیلات عید نوروز تمریناتش را آغاز می‌كند. پزشكان به ما امیدواری دادند كه او به مسابقات بعد از عید می رسد.
سرمربی آبی‌پوشان در باره غیبت‌های مجتبی جباری گفت: از وضعیت جباری خبر ندارم. او بایددیروز خودش را به ما معرفی می‌كرد مثل دیگران كه در تمرین حاضر شدند. اگر تا فردا در تمرین حاضر نشوند، او را در اختیار باشگاه قرار می‌دهیم. البته جباری بازیكن بزرگی است اما باید نظم را رعایت كند. باشگاه استقلال در اختیار جباری‌ها نیست، جباری‌ها باید در اختیار استقلال باشند.

مظلومی درباره مصدومیت بازیكنان استقلال و اینكه این تیم در فصل بدنسازی عملكرد خوبی نداشته است، تصریح كرد: به دلیل كمبود وقت روی عضلات بازیكنان نتوانستیم خوب كار كنیم. اگر دقت كرده باشید اكثر آسیب دیدگی بازیكنان در قسمت كشاله است. ما مشكل رباط نداریم. یك سری از مصدومان هم از سال گذشته بودند كه خوشبختانه مشكلات‌شان حل شده است. از اینكه لیگ در هفته بیستم به نیم فصل رسید لطمه خوردیم. اگر زودتر نیم فصل را در پیش داشتیم می‌توانستیم بازسازی كنیم و این طور هم نتیجه نگیریم.
سرمربی استقلال در این خصوص كه گفته می‌شود وی با بهانه مصدومیت بازیكنان وضعیت استقلال را توجیه می‌كند، گفت: ‌من هیچ وقت مقصر را بازیكن نمی‌دانم. در بعضی پست‌ها مشكلاتی داریم كه مربوط به تاكتیك و سیستم است. خودمان این را می‌دانیم. جابجایی‌هایی در برخی پست‌ها داریم تا مشكل را برطرف كنیم. اگر هم می‌گویم دست‌مان بسته است، برای بهانه آوردن نیست. وقتی بازیكن رقیب نداشته باشد انگیزه‌ای هم ندارد. در هر پست یك بازیكن باید رقیب داشته باشد تا بداند كه اگر ضعیف بازی كند بازیكن دیگری هست كه جایش بازی كند. مسلما اگر بازیكن مصدومی نداشته باشیم، شرایط‌مان بهتر می‌شود.

مظلومی درباره اینكه قرار است گمالوویچ به عنوان مربی تمرین دهنده به كادر فنی استقلال اضافه شود، اظهار داشت: من از باشگاه یك مربی خارجی خواستم تا برای تقسیم كار به كادر فنی استقلال اضافه شود اما این اسم‌هایی كه مطرح می‌شود نیست. با حضور یك مربی دیگر كادر فنی شلوغ نمی‌شود بلكه كارها تقسیم می‌شود. یك تیم حرفه‌ای حداقل به 9-10 نفر نیاز دارد. كمبودهایی داریم كه باید آنها را برطرف كنیم. من می‌خواهم كار را بین همكارانم تقسیم كنم و خودم بیشتر به امور مدیریتی بپردازم.
مظلومی درباره عدم حضور هوار ملا محمد و انتخاب جایگزین برای او گفت: ما می‌توانیم از یك بازیكن خارجی برای لیگ قهرمانان آسیا استفاده كنیم. چنین درخواستی را از باشگاه داشته‌ام.

به گزارش فارس وی در ادامه درباره اینكه قرار بود باشگاه استقلال با وحید هاشمیان صحبت كند، یادآور شد: ما هیچ بازیكن آزادی را نمی‌توانستیم جذب كنیم. هاشمیان برای من قابل احترام است. او بازیكن بزرگی است اما او را نمی‌خواستم. سهمیه بازیكن آزاد استقلال با جذب اسماعیل شریفات پر شده بود.
سرمربی استقلال درباره برنامه‌های این تیم در اردوی تركیه گفت: خواستار دو بازی تداركاتی در تركیه شده‌ایم. یك تیم لیگ یكی و یك تیم لیگ برتری از تركیه در برنامه تداركاتی استقلال جای دارد.
مظلومی در پایان درباره اینكه نظرش در باره وضعیت تیم ملی چیست، گفت: فعلا نمی‌خواهم راجع به تیم ملی حرف بزنم. درباره انتخابات صورت گرفته حرف زیاد دارم اما فعلا نمی‌خواهم چیزی بگویم. اگر خدا بخواهد و تیم نتیجه بگیرد حرف‌هایم را می‌زنم. آن موقع كه نمی‌خواستیم بازیكنان‌مان را به تیم ملی بدهیم 5 تا 5 تا بازیكن دعوت می‌كردند ولی اكنون فقط یك نفر از استقلال دعوت می‌شود. حتما جریاناتی پشت این قضیه است. امیدوارم به خاطر خوشحالی ملت تیم ملی نتیجه بگیرد و سپس حرف‌هایم را می‌زنم.
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  farsnews.com