سرپرست باشگاه پرسپوليس تهران و مشاور رئيس سازمان گفت: به نظرم اذغام سازمان ملی جوانان و تربيت بدنی كمكی به ورزش ما نمی‌كند....

سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران و مشاور رئیس سازمان گفت: به نظرم اذغام سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی كمكی به ورزش ما نمی‌كند.

حبیب كاشانیدرباره ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان اظهار داشت: ورزش با این موضوعات كه این روزها مطرح شده، وارد چالش جدیدی خواهد شد. تقاضا می‌كنم به عنوان یك خدمتگزار، این موضوعات بیشتر مورد كارشناسی قرار گیرد تا ورزش ما وارد دست‌اندازهای بزرگ نشود.

وی افزود:‌ این طرح هنوز به صورت نهایی تصویب نشده است. به همین دلیل، می‌توانیم بیشتر موضوع را كارشناسی كنیم. گمان می كنم ادغام این دو سازمان، آینده خوبی برای ورزش‌ نداشته باشد. به همین دلیل، باز هم تكرار می‌كنم، هرچه كار كارشناسی روی این مسئله انجام دهیم، ضرری ندارد. كاش نمایندگان محترم قبل از تایید، بیشتر وارد موضوع می‌شدند.

كاشانی خاطر نشان ساخت: البته این موضوع را اعلام می‌كنم كه وظیفه ما است تا همیشه به نظر نمایندگان مجلس احترام بگذاریم؛ اما 51 فدراسیون، ادارات كل تربیت بدنی، دانشگاه‌ها و حتی مدیران سابق سازمان و فدراسیون‌ها، نظرات مخالفی درباره این ادغام داشتند و هركدام دلایل موجهی دارند.

حبیب كاشانی تاكید كرد: موفقیت‌های ورزش ایران در گوآنجو آنقدر شیرین بود كه نمی‌توان آن را فراموش كرد چون دل میلیون‌ها ایرانی را شاد كرد. این موفقیت‌ها از دل همین تشكیلات بود. به طور قطع و یقین، با تشكیل وزارت ورش در چند وقت آینده دچار مسائلی ناخواسته می‌شویم كه باید با آن دسته‌پنجه نرم كنیم و آن وقت نباید انتظار داشت ورزش با روحیه‌ای بالا و نشاط به كارش ادامه بدهد.

وی یادآور شد: با این كار فدراسیون‌های جهانی را نسبت به خودمان حساس می‌كنیم. این می‌تواند به ضرر ما باشد. امیدوارم در این وقتی كه داریم، كارشناسان و اهالی فن نظرات خود را اعلام كنند و با هم‌اندیشی‌هایی كه انجام می‌شود، تصمیمی گرفته شود كه به نفع ورزش باشد. به دنبال این هستیم تا مردم را وارد ورزش كنیم تا موجب شادی و نشاط آنها شویم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: نباید فراموش كرد این طرح در كشورهای مختلف جواب خوبی نداده است و زیاد مفید نبوده است. دوست دارم نمایندگان مجلس روی این تصمیم خود كه در كشورهای دیگر انجام شده، بیشتر كارشناسی كنند چون بین حدود 30 تا 40 كشور این طرح، یعنی تشكیل وزارتخانه، عملا جواب نداده است. به همین دلیل نیاز به بررسی جانانه داریم تا تصمیمی نگیریم كه در آینده دچار مشكل شویم.

كاشانی درباره وضعیت پرسپولیس نیز گفت: با توجه به نظرات آقای دایی، وحید هاشمیان و میاچ را جذب كردیم. دو تورنمنت بسیار خوب هم برای تیم خود درنظر گرفتیم. امیدوارم بازیكنان با سعی و تلاش، در نیم فصل دوم بتوانند دل هواداران را شاد كنند.
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  atynews.com