سرپرست تیم فوتبال استیل‌آذین از تصمیم گیری نهایی در مورد وضعیت علی کریمی توسط حسین هدایتی و علی پروین خبر داد....


ضمن بیان مطلب فوق در مورد آخرین وضعیت علی کریمی گفت: روز دوشنبه با تصمیم علی پروین رئیس سازمان فوتبال باشگاه استیل آذین علی کریمی به دلیل سفر بدون اجازه به امارات و بازی با تیم میلان فعلا از حضور در تمرینات محروم شده است.

وی اضافه کرد: قرار است حسین هدایتی مالک و رئیس هیئت مدیره و علی پروین رئیس سازمان فوتبال باشگاه در مورد وضعیت نهایی علی کریمی تصمیم گیری کنند.

سرپرست تیم فوتبال استیل آذین همچنین در مورد وضعیت آماده سازی این تیم تصریح کرد: تمرینات از روز شنبه هفته جاری آغاز شده و بازیکنان تیم صبح و بعد از ظهر به مرور برنامه‌های آماده سازی می‌پردازند که تمرینات صبح در ورزشگاه دستگردی و تمرین بعدازظهر در مجموعه ورزشی خیریه عمل برگزار می‌شود.

درودگر در پایان گفت: تیم استیل آذین ساعت 4 بامداد روز پنجشنبه برای برگزاری اردویی 11 روزه راهی ترکیه می‌شود که در این اردو دو دیدار تدارکاتی هم با تیم‌های این کشور برگزار می‌کند.

علی کریمی که به عنوان بازیکن و مهمان ویژه و به دعوت باشگاه الاهلی برای دیدار این تیم برابر میلان ایتالیا به امارات سفر کرده بود، یک روز پس از حضور در این دیدار از سوی کادر فنی استیل آذین و علی پروین از این تیم اخراج شد.

 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  mehrnews.com