على كريمى يك بار ديگر قصد دارد حضور در فوتبال امارات را تجربه كند. انگار فوتبال ايران با حاشيه هاى فراوانش حوصله جادوگر را سر برده و او تصميم گرفته دوباره به فوتبال بى حاشيه، راحت و بى دردسر امارات برگردد....
 
 
 در روزهايى كه فوتبال امارات رغبتى به جذب بازيكن ايرانى نشان نمى دهد و فوتبال ما نماينده اى در ليگ اين كشور بر خلاف سالهاى گذشته ندارد، باشگاه الاهلى امارات از بهترين لژيونر تاريخ خودش دعوت كرد كه در بازى دوستانه اين تيم مقابل ميلان ايتاليا شركت كند.

به گزارش آتی نیوز به نقل از ابرار ، مديران باشگاه اماراتى در اين مراسم از جادوگر سابق خود تقدير و تجليل كردند تا شايد نظر او براى بازگشت به فوتبال امارات و باشگاه الاهلى عوض شود و با دلارهاى نفتى خود، دوباره پاى او را به اين تيم باز كنند.

ابوالفضل جلالى مدير برنامه هاى على كريمى كه در فوتبال امارات همواره كنار او بوده، در ارتباط با حضور كريمى در اين ديدار مى گويد:« على كريمى به خاطر احترام به مديران باشگاه الاهلى كه او را دعوت كرده بودند، در اين ديدار شكرت كرد اما على هدف ديگرى هم دارد. به هرحال چشم هاى زيادى اين ديدار با مى بينند و شانس حضور دوباره على كريمى در فوتبال امارات ايجاد مى شود چون او بى ميل نيست و دوست دارد يك بار ديگر به امارات بازى كند.»على كريمى همواره از حاشيه فرارى بوده اما هميشه حاشيه ها و جنجال هاى فراوانى اطراف او وجود داشته كه تحمل چنين فشارهايى براى هر بازيكنى بسيار سخت است و به نظر مى رسد جادوگر يك بار ديگر تصميم دارد به فوتبال بى حاشيه امارات برگردد.

او سالهاى پايانى بازيگرى اش را مى گذراند و با حضور در فوتبال امارات هم به لحاظ مالى شرايط به مراتب بهتر از فوتبال ايران خواهد داشت و هم مى تواند بدون حاشيه و جنجال و در آرامش كامل به كارش بپردازد.به نظر مى رسد جادوگر تصميم بسيار درستى گرفته و قصد دارد در بهترين حالت ممكن سالهاى پايانى بازيگرى اش را بگذراند و به دوران فوتبالش خاتمه دهد.
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  atynews.com