سرمربی تيم فوتبال استقلال گفت:‌ درگيری با طالب‌لو را تكذيب می‌كنم چون در شخصيت مربی نيست كه با بازيكن درگير شود....
 
 پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شایعه‌ درگیری لفظی خود با وحید طالب‌لو در تمرین صبح امروز استقلال اظهار داشت: متأسف هستم برای كسانی كه بدون مطرح كردن منبع خود خبری را روی خروجی رسانه‌های خود می‌گذارند.
در تمرین صبح امروز استقلال وحید طالب‌لو و محمد محمدی هر دو به صورت جداگانه در حال وزنه زدن بودند كه از آنها خواستم در كنار سایر بازیكنان وزنه زده و جدا تمرین نكنند حتی دوربین‌های تلویزیونی نیز در آنجا حضور داشته و همه شاهد هستند كه درگیری اتفاق نیفتاد.
وی افزود: مگر می‌شود مربی با یك بازیكن تیمش درگیر شود؟ اصلا در شخصیت مربی نیست كه چنین كاری انجام دهد. متأسفانه برای یك مسئله تازه و یك تذكر چنین مسائلی را می‌نویسند كه صحت ندارد.
سرمربی تیم استقلال در خصوص جلسه صبح این باشگاه و صحبت‌هایی كه با معاونین استقلال داشت، گفت: ‌در خصوص اردوی تركیه برنامه‌هایمان برای این اردو و نحوه تمرینات صحبت كردیم و در این جلسه مقرر شد یك مربی تمرین دهنده آلمانی به جمع ما به زودی اضافه شود.
وی در پاسخ به این سؤال كه حضور یورگن گده چقدر در استقلال صحت دارد، گفت:‌ وی یكی از گزینه‌های ما است و در صورتی كه توافق كنیم شاید به جمع ما به زودی اضافه شود.
سرمربی تیم استقلال در ادامه از جذب یك بازیكن خارجی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به دنبال به خدمت گرفتن یك هافبك آزاد هستیم ولی از بردن نام این بازیكن خودداری می‌كنم تا توافقات نهایی حاصل شود.
وی در پایان گفت: منتظر گزارش دكتر نوروزی هستیم زیرا قرار است امروز ساعت 16 آخرین وضعیت جباری را به ما اعلام كند.
 
 
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  farsnews.com