ین مسلم است که خسرو حیدری در کارهای هجومی از من بهتر است و دلیلش این است که این پست ، پست تخصصی خسرو است اما من تجربه بازی در این پست را چندان ندارم....
 
اردوی قطر برای محمد نصرتی رقم زننده اتفاقات جدیدی بود. او در این اردو در پست دفاع راست امتحا ن شد تا اگر بتواند در نبرد با خسرو حیدری موفق باشد در جام ملت های آسیا در این پست به میدان برود. نظراتش در مورد پست جديد و شرايط تيم ملي را در زير مي خوانيد:
 از اردوی قطر بگو. این اردو بتوانست پیش از جام ملت ها کمکی برای تیم ملی باشد؟
به نظر من تورنمنت بسیار خوبی بود و به هماهنگی بازیکنان و آشکارشدن ضعف های تیم بسیار کمک کرد.
 البته گفته می شد تیم های حاضر با تمام قدرت شرکت نکرده بودند.  
 به نظر من این مساله چندان مهم نیست. مهم این است که بازیکنان تیم ملی بعد از مدتها در کنار همدیگر قرار گرفتند و توانستند در قالب یک تیم بازی کنند. فکر می کنم این مساله از همه مهم تر بود تا این که بازیکنان تیم حریف چه کسانی بودند.
 از حضورت در دفاع راست بگو. آمادگی حضور در این پست را داشتی؟
بالاخره از ما در هر پستی در خط دفاع استفاده می کنند و این دفعه هم در پست دفاع راست به میدان رفتم. من به عنوان بازیکن وظیفه دارم در هر پستی که سرمربی می خواهد بازی کنم اما مسلم است که در هیچ پستی به اندازه دفاع وسط راحت نیستم.
 فکر نمی کنی حضور در این پست و رقابت با خسرو حیدری منجر به نیمکت نشینی ات شود؟
به هر حال تیم ملی در این پست احتیاج به بازیکن دارد و آقای قطبی هم باید تا جام ملت ها در مورد من یا حیدری به یک نتیجه ای برسد و من هم تابع این تصمیم هستم.
مساله ای که باعث تردید قطبی برای انتخاب میان تو و خسرو حیدری شده این بوده که تو در کارهای دفاعی قویتر هستی و خسرو در کارهای هجومی. آیا واقعا این تفاوت وجود دارد یا خواسته مربیان از شما دو بازیکن متفاوت است؟
این مسلم است که خسرو حیدری در کارهای هجومی از من بهتر است و دلیلش این است که این پست ، پست تخصصی خسرو است اما من تجربه بازی در این پست را چندان ندارم و واضح است که نمی توانم صد در صد توانایی هایم را به نمایش بگذارم.
اگر در جام ملت ها نیمکت نشین شوی برایت سخت نخواهد بود؟
نه. اصلا. به نظر من پاک کردن عرق بازیکنان تیم ملی هم افتخار است چه برسد به نیمکت نشینی. من هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد اعتراض نخواهم کرد.
به نظرت تیم ملی برای موفقیت در جام ملت های آسیا چقدر شانس دارد؟
شانس همیشه وجود دارد. ما حریفان قدری داریم اما تیم دست و پا بسته ای نیستیم و فکر نمی کنم بشود گفت ایران در جام ملت ها شانسی ندارد.
 اما در بیرون جوی منفی نسبت به تیم ملی وجود دارد.
 این وظیفه شما و همکاران شماست که این جو منفی بوجود آمده را از بین برده و جو را مثبت کنند. به اهالی فوتبال هم باید بگویم که الان وقت حمایت از تیم ملی است و اگر الان حمایت نکنند پس چه زمانی می خواهند این کار را انجام دهند؟ تیم ملی در این رقابت ها هر افتخاری که بدست بیاورد متعلق به همه است و همه اهالی فوتبال از آن نفع می برند.
 
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  goal.com