اسطوره‌ی فوتبال برزيل و جهان معتقد است رونالدينيو اگر به باشگاه گرميو علاقه دارد بايد مجانی برای اين تيم بازی کند....


رونالدینیو که با جدایی از اردوی میلان راهی کشورش شده تا با یکی از تیم‌های برزیلی گرمیو، فلامینگو، پالمیراس و کورینتیانس قرارداد امضا کند، هنوز به توافق نهایی نرسیده و در این صورت حتی شایدمجبور شود به ایتالیا بازگردد، هرچند سران باشگاه میلان و سرمربی این تیم جدایی او را قطعی دانسته‌اند.

پله درباره‌ی حضور رونالدینیو در لیگ برزیل گفت: اگر این که رونالدینیو می گوید عاشق باشگاه گرمیو است و دوست دارد در تیمی که فوتبالش را آغاز کرده بازی کند، صحت دارد، باید در این تیم مجانی بازی کند. او قبلا آن قدر پول به دست آورده که مشکلی برای زندگی‌اش نداشته باشد.

مراورید سیاه ادامه داد: این دقیقا کاری بود که من در سال 1974 انجام دادم. در آن زمان باشگاه سانتوس با بحران مالی روبرو بود و من دستمزدم را به باشگاه بخشیدم تا در کمک به باشگاه سهمی داشته باشم.

پله در پایان با انتقاد از رونالدینیو و باشگاه‌های برزیلی عنوان کرد: فرآیند خرید بازیکن در باشگاه‌های برزیلی به هیچ وجه درست نیست. رونالدینیو در برزیل بر مبنای این که چه تیمی را دوست دارد و عاشق چه تیمی است بازی نمی کند. بلکه به تیمی خواهد رفت که پول بیشتری به او بدهد و این مساله کاملا اشتباه است.

 
 
 

 

گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: football3.ir