سپهر در اين رای گيری بالاتر از وحيد هاشميان، حسين بادامكی، مازيار زارع، مجتبی شيری، شيث رضايی و عليرضا حقيقی قرار گرفت و بدين وسيله از همين لحظه به بعد صاحب بازوبند كاپيتانی پرسپوليس است....
 
انتخابات كاپیتانی تیم پرسپولیس امروز در آنتالیا انجام شد و همانطور كه پیش بینی می شد سپهر حیدری بازیكن اصفهانی الاصل قرمزها این عنوان را به دست آورد.
سپهر در این رای گیری بالاتر از وحید هاشمیان، حسین بادامكی، مازیار زارع، مجتبی شیری، شیث رضایی و علیرضا حقیقی قرار گرفت و بدین وسیله از همین لحظه به بعد صاحب بازوبند كاپیتانی پرسپولیس است.
حیدری قبلا در ذوب آهن هم كاپیتان تیم بود البته او برای كاپیتانی ذوب آهن دلایل زیادی داشت از جمله اینكه فوتبال خود را از نوجوانان این باشگاه آغاز كرده و پدرش نیز كارمند این شركت بود اما عمر حضور سپهر در پرسپولیس به چهار فصل می رسد. ظاهرا این انتخاب همانطور كه پیش بینی می شد به مذاق بعضی از بازیكنان خوش نیامده است اما سپهر تایید علی دایی را پشت سر خود دارد.
نكته جالب این است كه وحید هاشمیان خرید جدید پرسپولیس نیز با وجود سابقه بسیار زیاد در عرصه ملی و باشگاهی، باید به این رای تمكین كند كه البته هاشمیان بی حاشیه قاعدتا مشكلی با این مساله نخواهد داشت.

به هر حال باشگاه پرسپولیس كاپیتانی تازه را كه برای اولین بار با رای بقیه انتخاب شده در خود خواهد داشت: او سپهر حیدری است.
 
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  goal.com