علی کفاشیان با سایت فدراسیون مصاحبه کرد اما حتی کلامی درباره اتفاقات مربوط به انتخابات کنفدراسیون حرف نزد....
 

رئیس فدراسیون فوتبال که ماجرای استعفای اجباری اش و از دست رفتن کرسی اجرایی فوتبال آسیا بعد از 12 سال برای ایران این روزها سوژه اول ورزش کشور است ، به جای سخن گفتن در این باره از جام ملتهای آسیا حرف زد و گفت:«در تیم ملی هیچ مشکلی نمی بینم و بازیکنان همگی مصمم هستند تا با یک بازی خوب، در جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیرند.»

او ادامه داد:«من یک بار در اردوی قبلی به به دوحه آمدم و حالا هم کنار تیم هستم و خدا را شکر بچه ها را بسیار مصمم می بینم. به نظرم می رسد که آنها تصمیم دارند با ارایه یک فوتبال خوب، خودشان را نشان دهند و از حیثیت فوتبال کشور دفاع کنند. در این دو باری که سر تمرین آمدم، دیدم که همه بازیکنان با جدیت و یکدلی به تمرین می آیند، خوب کار می کنند و هیچ مشکلی وجود ندارد. البته یک سری نواقص جزیی هست که آنها را هم خودمان اینجا هستیم و برطرف می کنیم. من قصد داشتم جمعه به تهران برگردم اما به دلیل اهمیت بازی اول مقابل عراق صلاح دیدم اینجا کنار تیم بمانم.»

کفاشیان ادامه داد:« ما با تمام ابزارهای‌مان ازجمله ابزار تشویقی در اینجا هستیم و در واقع فدراسیون را به اینجا آورده ایم تا با قدرت، همه دست به دست هم بدهیم و بتوانیم نتیجه بگیریم. »

 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  goal.com