زلاتان با گل دقیقه 93 میلان را نجات داد....
 
 میلان و اودینزه در ورزشگاه جوزپه مئاتزا بهترین بازی سری آ تا این‌جای فصل را رقم زدند.

اودینزه بازی را تهاجمی آغاز کرد و مردان فرانچسکو گوئیدولین پس از حملات فراوان در دقیقه 35 به گل رسیدند. آنتونیو دی‌ناتاله در این دقیقه با شوتی دیدنی روی توپ برگشتی از شوت گوکهان اینلر توپ را وارد دروازه میلان کرد. توپ در میانه راه به تیر راست دروازه هم برخورد کرد.

زلاتان در دقیقه 42 موقعیتی عالی روی سانتر اینیاتسیو آباته یافت، اما پس از کنترل توپ لغزید و آن را از دست داد. در هر حال او در دقیقه 45 با سانتری بسیار دقیق توپ را به الکساندر پاتو سپرد و مهاجم برزیلی از نزدیکی محوطه شش قدم آن را به گل تساوی تبدیل کرد.

میلان در دقیقه 53 باز هم از حریف عقب افتاد. الکسیس سانچس، ستاره اودینزه در بهترین زمان و مکان ممکن برای تبدیل سانتر مائوریسیو ایسلا به گل قرار داشت و با ضربه سر دروازه میلان را گشود.

در دقیقه 66 اودینزه باز هم گل زد. اینلر توپی را در میانه میدان از کلارنس سیدورف گرفت و با پاسی عالی دی‌ناتاله را روانه دروازه میلان کرد و او هم با پشت سر گذاشتن دانیله بونرا گل سوم را زد.

میلان در دقیقه 78 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و سانتر تیاگو سیلوا با دفع ناقص مهدی بن‌عطیه وارد دروازه اودینزه شد.

پاتو در دقیقه 81 بازی را روی پاس آنتونیو کاسانو به تساوی کشاند. با این حال، اودینزه پا پس نکشید و در دقیقه 89 سانتر ایسلا با ضربه ژرمن دنیس تازه‌وارد به گل چهارم اودینزه تبدیل شد.

با این حال بازی هنوز گل داشت و این بار زلاتان در دقیقه 93 توانست با ضربه‌ای از نزدیکی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند.

میلان با 40 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و اودینزه هم هشتم است.

 
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  goal.com