بعضی‌ها قدر پولی كه بابت تفريح كردن می‌گيرند رانمی‌دانند. حقوق آنها 10 برابر آدم‌های تحصيلكرده و نخبه است آن وقت از زير بار تمرين هم فرار می‌كنند....
 
رفتار طالب‌لو طی روزهای اخیر به شدت كادر فنی این تیم را ناراحت كرده است. هر چند كه دیگر مسوولان به خصوص منصور پورحیدری سعی كردند این ماجرا را مخفی نگه دارند اما روابط میان مظلومی و طالب‌لو بسیار تیره و تار شده است و این چیزی نیست كه بتوان آن را از نظرها محو كرد.
پس از اینكه مظلومی در تمرین استقلال وحید را بازخواست كرد این ماجرا به گوش حجازی رسید و به شدت او را ناراحت كرد. به گزارش ابران ورزشی  حجازی پس از اینكه از رفتار طالب‌لو مطلع شد اینگونه واكنش نشان داد: «بعضی‌ها قدر پولی كه بابت تفریح كردن می‌گیرند رانمی‌دانند. حقوق آنها 10 برابر آدم‌های تحصیلكرده و نخبه است آن وقت از زیر بار تمرین هم فرار می‌كنند.»
حجازی كه از این ماجرا خیلی ناراحت بود در تمرین روز بعد استقلال اصلا طالب‌لو را تحویل نگرفت! حتی در عكس‌هایی كه از تمرین استقلال منتشر شد دیده شد كه آقای اسطوره با محمدی در حال خوش و بش كردن است و توجهی به طالب‌لو ندارد اما ماجرا به اینجا ختم نخواهد شد. یكی از كسانی كه پایان فصل درباره بازیكنان نظر خواهد داد ناصر حجازی است.
 قطعا اگر مظلومی پایان فصل طالب‌لو را از لیست خود بیرون بگذارد با نظر مثبت حجازی كه یكی از اعضای تاثیرگذار كمیته فنی است روبرو خواهد شد. حتی گفته می‌شود حجازی به یكی از دوستان رسانه‌ای‌اش گفته: «این جور بازیكن‌ها را باید از باشگاه كنار گذاشت تا قدر پیراهن استقلال را بدانند.»
 در همین اثنا زمزمه‌هایی هم مبنی بر مذاكره باشگاه استقلال با چند دروازه‌بان مطرح لیگ شنیده می‌شود كه این موضوع از چشم طالب‌لو هم پنهان نمانده و او را برای جدایی از استقلال در پایان فصل ترغیب خواهد كرد. شایعات حتی تا اینجا پیش رفته كه گفته می‌شود واسطه‌های باشگاه استقلال با حسین آشنا و شهاب گردان برای پیوستن به تیم‌شان گفت‌وگو كرده‌اند. این شایعات نشان می‌دهد استقلال فصل بعد در چارچوب دروازه تغییرات فراوانی خواهد داشت
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:  goal.com