علی کریمی از باشگاه استیل آذین جدا شد؛ این خبر بیش از اینکه برای فوتبال ایران شوک آور باشد برای باشگاه الاهلی خوشحال کننده بود....


بعد از حضور جادوگر در بازی دوستانه این تیم و میلان اتفاقات به طرز مشکوک آوری پیش رفت. این تیم تا پیش از این دیدار برای جذب بازیکن خارجی جای خالی نداشت. علی کریمی در مقابل تیم ایتالیایی یک نیمه برای الاهلی بازی کرد و خوش درخشید. علیرغم حرف و حدیث های زیادی بعد از این دیدار، سران الاهلی اعلام کردند به علت آن که جای خالی ندارند نمی توانند علی کریمی را به خدمت بگیرند. اما اتفاقات مشکوک درست از همین جا شروع شد. این باشگاه به طرز ناگهانی مذاکرات خود را برای انتقال قرضی «منسی» مهاجم بورکینافاسویی خود آغاز کرد. درست از روزی که شایعه انتقال کریمی به الاهلی شنیده می شد تا لحظه ای که این بازیکن از استیل آذین جدا شد، مذاکرات شیاطین سرخ دبی با باشگاه ام الصلال قطر برای انتقال منسی آغاز شد و در نهایت روز گذشته حضور این بازیکن در لیگ قطر قطعی شد. در واقع جدایی او از الاهلی زیر سایه حضور علی کریمی به جای این بازیکن در لیست الاهلی قرار گرفت تا سران این تیم دیگر بهانه ای برای پنهان کردن چنین موضوعی نداشته باشند. حالا جا برای جذب این بازیکن باز است و همه چیز برای حضور شماره هشت در تیم الاهلی فراهم. سایت باشگاه الاهلی در روزهای اخیر شاهد ابراز علاقه فراوان طرفداران این تیم برای بازگرداندن علی کریمی بوده است. در بخش چت روم باشگاه الاهلی عکس های زیادی از علی کریمی در بازی میلان به چشم می خورد که زیر آنها این جمله بارها به چشم می خورد: «علی کریمی را باز گردانید.»

مذاکرات محرمانه کریمی با الاهلی

اما جالب ترین اتفاق به خبر سایت «الهلاوی» بازمی گردد. یکی از نویسندگان این سایت نزدیک به باشگاه الاهلی با انتشار خبری محرمانه در گزارش خود می آورد: «علی کریمی و حسین هدایتی مذاکرات خود را بر سر انتقال جادوگر به الاهلی انجام داده اند اما هنوز هیچ چیز به طور قطعی اعلام نشده است.» این خبر به خوبی نشان می دهد در چند روز اخیر و در حالی که مسئولان استیل آذین تاکید می کردند کریمی اخراج نشده و دوباره به تمرینات استیل آذین بازخواهد گشت، اتفاقاتی در جریان بوده است. این سایت در ادامه گزارش خود به نقل از یک مقام آگاه در این باره می نویسد: «کریمی در سفر به امارات مذاکرات محرمانه ای با سران الاهلی داشت اما همه چیز به مذاکرات او با حسین هدایتی مالک استیل آذین موکول شد.»

علی کریمی از این به بعد دیگر بازیکن استیل آذین نیست!

اما خوشحال کننده ترین موضوع برای طرفداران الاهلی بعد از این شایعات، ماجرای اخراج علی کریمی از استیل آذین بود. این خبر در چت روم این باشگاه به عنوان خبر تاپ قرار گرفته است با تیتر «علی کریمی از این به بعد دیگر بازیکن استیل آذین نیست...». این موضوع در واقع در خواست طرفداران برای بازگرداندن جادوگر را مستحکم تر کرده است. بی شک در روزهای آینده اخبار تازه تری در این زمینه منتشرخواهد شد. سایت های داخلی هم روز گذشته خبر جدایی علی کریمی از استیل آذین را رسما اعلام کردند و نوشتند بعد از توافق جادوگر و مالک استیل آذین او از این تیم جدا شد.

کریمی را نگیرند تورس را می گیرند!

طرفداران الاهلی همچنان خواهان بازگرداند کریمی هستند و دوست دارند با حضور او حداقل شانس راه یابی دوباره به لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند. الاهلی در حال حاضر تیم چهارم لیگ امارات است و شانس زیادی برای قهرمانی ندارد. آنها امید زیادی دارند در جام حذفی بتوانند قهرمان شوند و با حضور علی کریمی بی شک این راه برایشان هموار خواهد شد. در صورتی که این باشگاه نتواند شماره هشت را به خدمت بگیرد به احتمال زیاد جای خالی خود را با خرید یک بازیکن کلمبیایی پر خواهد کرد. کریمی که چند بار دست سران الاهلی را در حنا گذاشته، آنها را هوشیارتر کرده تا در کنار نام او نام یک بازیکن کلمبیایی از تیم کولو کولوی شیلی را هم قرار بدهند. او تورس نام دارد و 26 ساله است.

 
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: khabaronline.ir