نكونام در پاسخ به اين سوال آيا از عملكرد خودتان راضی هستيد يا خير، گفت: بايد توقع‌ها منطقی باشد در نيمه دوم يك بازيكن عراق در تمام دقايق كنار من راه می‌رفت و نمی‌گذاشت من كار خودم را انجام دهم....
 
جواد نكونام درباره بازی تیم ملی ایران مقابل عراق گفت: بازی بسیار سختی بود، اما بازیكنان با تمام وجود و تلاش در این بازی به میدان رفتند و پیروزی را به دست آوردند كه این موفقیت را به مردم ایران تبریك می‌گویم.

نكونام ادامه داد: این پیروزی را به بازماندگان سانحه هوایی ارومیه تقدیم می‌كنیم. درست است كه ما در ایران نبودیم، اما اینجا دلمان با هموطنانمان بود و این پیروزی را از همین جا به آنها تقدیم می‌كنم.

ستاره ایران كه در تیم فوتبال اساسونا توپ می‌زند، درباره عملكرد ملی‌پوشان مقابل عراق گفت: نیمه اول بازی بسیار خوبی انجام دادیم و نیمه دوم هم با احتیاط بازی كردیم و سعی كردیم بازی را كنترل كنیم. عراق تیم بسیار خوبی بود و ما در نیمه دوم در ضربات ایستگاهی فرصت‌های زیادی داشتیم كه بتوانیم باز هم گلزنی كنیم، اما موقعیت‌ها از دست رفت به هر حال خوشحالم كه سه امتیاز بازی را گرفتیم.

نكونام در پاسخ به این سوال كه آیا پیروزی مقابل عراق به معنای صعود از گروه است، گفت: نه، به هیچ وجه. این مساله صحت ندارد. ما برای گرفتن نتایج خوب در جام ملت‌ها باید هر سه بازی را ببریم تا به عنوان تیم اول صعود كنیم. در دوره گذشته هم ما از گروه صعود كرده بودیم، اما حذف شدیم؛ به همین دلیل باید مقابل كره‌شمالی و امارات هم خوب بازی كنیم.

نكونام در پاسخ به این سوال آیا از عملكرد خودتان راضی هستید یا خیر، گفت: باید توقع‌ها منطقی باشد در نیمه دوم یك بازیكن عراق در تمام دقایق كنار من راه می‌رفت و نمی‌گذاشت من كار خودم را انجام دهم.

كاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پایان درباره حریف احتمالی ایران در مرحله یك چهارم نهایی عنوان كرد: برای ما فرقی نمی‌كند با چه تیمی روبرو شویم. اول باید تكلیف صعودمان را روشن كنیم و بعد برای قهرمانی با هر تیمی كه روبرو شدیم به پیروزی برسیم.

 
 
  
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: goal.com