پپ گواردیولا در صحبتهایی گفت: فوتبال اسپانیا باید خوشحال و راضی باشد؛ اسپانیا نماینده های زیادی در سالن داشت و سه بازیکن که در فوتبال اسپانیا رشد کرده بودند اکنون سه بازیکن برتر دنیا هستند...
پپ گواردیولا، مربی جوان باشگاه بارسلونا در صحبتهایی به آنالیز مراسم اهدای جوایز برترین های سال 2010 که در آن سه بازیکن از بارسلونا فینالیست های دریافت عنوان برترین بازیکن سال 2010 بودند،پرداخت.

گواردیولا که در جرین این مراسم با ژوزه مورینیو دیدار کرد، در مورد دیدارش با آقای خاص که برنده عنوان برترین مربی سال شد، گفت:« با هم صحبت کردیم ؛ در مورد مراسم ، پیانیست حاضر در سال که خیلی خوب می نواخت با هم صحبت می کردیم؛ چند بار برای اشاره کردن با آرنج به هم زدیم.همین...»

گواردیولا توصیه ای برای مسی، چابی و اینیستا دارد:« بازیکنان تیم من یک بار دیگر خودشان را ثابت کردند. نیازی نیست که من به بازیکنانم چیزی بگویم. هر یک از آنها دوست داشتند تا جایزه را مال خود کنند ولی دو نفری که جایزه را نگرفتند، به رای خیلی ها احترام گذاشتند و به مسی تبریک گفتند.این کاملا طبیعی است.»

مربی جوان بارسا در مورد اهدای جایزه برترین مربی سال به مورینیو گفت:« مورینیو مربی خیلی خوبی است.» اودرتوانایی های کریس شکی ندارد:« کریس بازیکنی با روحیه ای تیمی است.»


 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: goal.com