پاتو گفته به میلان وفادار خواهد ماند....
 
الکساندر پاتو، مهاجم میلان هر گونه پیوستن به اینتر، تیم همشهری را تکذیب کرده است.

لئوناردو که سال‌های بسیاری را در میلان گذراند در شب کریسمس مربی اینتر شد، اما پاتو می‌گوید: «این شغل است. لئوناردو تصمیمی گرفت و ما به آن احترام می‌گذاریم.

اما من می‌خواهم با این پیراهن برنده شوم که آن را تا جایی می‌پوشم که باشگاه از من می‌خواهد. آیا به اینتر خواهم رفت؟ نه، هرگز، من تنها میلان را می‌خوهام.

اینتر همیشه اینتر است، تیمی قوی که فصل پیش همه چیز را فتح کرد، اما همان طور که گفتم ما روی اهداف خود باید تمرکز کنیم. من متقاعد شده‌ام که می‌توانیم به شکلی عالی کار خود را انجام دهیم.»

پاتو از ماسیمیلیانو آلگری، مربی تیم هم ستایش کرد که ثابت کرده منتقدانش اشتباه می‌کردند: «این مربی شایسته حضور در میلان است. او مربی بزرگی است و همه ما از او راضی هستیم. او با همه صحبت می‌کند و در مشکلاتشان به آنها کمک می‌کند.

آلگری می‌داند چطور به بازیکنان انگیزه بده، حتی آنهایی که قبلا فاتح همه چیز شده‌اند. ما تیمی متحد هستیم، تیمی واقعی. ما می‌خواهیم به خاطر او پیروز شویم. من هر چه او از من بخواهد انجام می‌دهم و خود را فدای تیم می‌کنم.»

او درباره رفتن رونالدینیو به فلامنگو گفت: «دلمان برای شخصیت و لبخند او تنگ می‌شود، و فراموش نکنیم که او در میدان جزو بهترین بازیکنان دنیا بود. او برای تیم ملی برزیل به خانه رفت و امیدوارم در تیم برزیل کنار او بازی کنم.»

 
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: goal.com