دو گل گروسکروتس و یک گل گوتزه پیروزی دورتموند را رقم زد....
 
توفان گل در اوایل نیمه دوم، دورتموند بدون شینجی کاگاوا را به برد سه بر یک در خانه لورکوزن رساند تا فاصله آنها در صدر جدول سیزده امتیاز شود.

دفاع لورکوزن پیش از گل اول دورتموند عالی کار کرده بود تا این که کوین گروسکروتس در دقیقه 49 گل اول را زد. دانیل شواب نتوانست اوت بلند دورتموندی‌ها را دفع کند و در واقع ضرب توپ را گرفت و باعث شد گروسکروتس به سادگی گل اول را بزند.

دورتموند در دقیقه 53 به گل دوم رسید. روبرت لواندوفسکی روی ضربه دروازه ضربه سر را بالاتر از اشتفان راینارتس زد. مانوئل فردریش روی نحوه زمین خوردن توپ اشتباه کرد و گروسکروتس پشت سر او ناگهان ظاهر شد و توپ را گرفت و با ضربه‌ای زیرکانه گل دوم را زد.

دو دقیقه بعد، گروسکروتس روی پرتاب اوتی دیگر، در یک تکل برنده شد و توپ را به ماریو گوتزه سپرد تا او در مصاف تک به تک با رنه آدلر گل سوم را هم بزند.

در طرف دیگر میدان، اشتفان کیسلینگ خطرناک‌ترین بازیکن لورکوزن بود و در دقیقه 80 روی سانتر رناتو آگوستو یک گل برای لورکوزن زد.

لورکوزن با این باخت، هم‌امتیاز با ماینس و با یک بازی بیشتر با 33 امتیاز در رده سوم جدول است. دورتموند هم 46 امتیاز دارد و مرتبا فاصله خود با دیگر تیم‌ها را افزایش می‌دهد.
 
 
 
 
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: goal.com