گویا یکی از مهمترین و احتمالا اصلی ترین گزینه های وزارت ورزش محمد علی آبادی خواهد بود که سال گذشته برای تصاحب وزارت نیرو با رای اعتماد نمایندگان مواجه نشد و به همین دلیل در کمیته ملی المپیک کار خود را ادامه داد....
 
 
یکی از مهمترین اخبار یک ماه گذشته ورزش تصویب وزارتخانه ورزش و جوانان با تایید 157 نماینده مجلس بود که موجب شد تا مخالفان این طرح که علی سعید لو یکی از مهمترین آنان بود خیلی زود با این تصمیم مخالفت کرده و ساز ناسازگاری بزند.

به گزارش آتی نیوز به نقل از «سینا» سعید لو در حالی با این دستور مخالفت کرده که احتمالا می دانسته رسیدن به وزارت ورزش برای وی سخت و شاید غیر ممکن باشد و پای افرادی میان خواهد آمد که روابط خوبی با سعید لو ندارند.

اما یکی از مهم ترین مباحث موجود موضوع وزیر آینده وزارت ورزش بوده که گمانه زنی هایی را نیز به همراه داشته است.

در این بین شنیده های خبرنگار «سینا» حاکی از آن است که گویا یکی از مهمترین و احتمالا اصلی ترین گزینه های وزارت ورزش محمد علی آبادی خواهد بود که سال گذشته برای تصاحب وزارت نیرو با رای اعتماد نمایندگان مواجه نشد و به همین دلیل در کمیته ملی المپیک کار خود را ادامه داد.

از سوی دیگر شنیده می شود علی آبادی که با دستور رئیس جمهور مختار است خود یا هر فرد دیگری را که مایل است برای وزارت ورزش معرفی کند، به دنبال جذب رضایت و اعتماد برخی نمایندگان مجلس برای تصدی این پست است.

البته گزینه های دیگری نیز برای تصدی وزارت خانه ورزش و جوانان وجود دارند که در این بین می توان از شخص علی سعید لو و حبیب کاشانی نیز نام برد.

به هر حال سرانجام بحث تشكیل وزارت ورزش و جوانان كه چندی قبل طرح مقدماتی آن از سوی مجلس تصویب شده بود، نهایی شد و با تصویب مجلس، نمایندگان با ادغام سازمان‌های تربیت بدنی و ملی جوانان و تبدیل آن به وزارت ورزش و جوانان موافقت كردند.

به موجب این مصوبه سازمان‌های تربیت‌بدنی و ملی جوانان با اعتبارات، نیروی انسانی و امكانات ادغام و به وزارت ورزش و جوانان تبدیل می‌شود و اقدامات قانونی برای انجام اصلاحات لازم در مقررات مربوط به آن به عمل می‌آید.
 
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: atynews.com