البته می‌گويند اين مصدوميت چندان جدی نيست كه هاشميان را برای مدت طولانی دور از ميادين فوتبال نگه دارد ولی آسيب‌ديدگی او چندان هم ساده نيست....
 
آنهایی كه در چند روزه گذشته تمرینات پرسپولیس را از نزدیك تماشا می‌كردند، به خوبی متوجه شدند كه وحید هاشمیان مهاجم سرشناس این تیم یكی از بازیكنان آماده سرخپوشان بود. او رفته‌رفته به شرایط ایده‌آل نزدیك می‌شد ولی با یك بدشانسی مواجه شد.
 هاشمیان در تمرین روز شنبه پرسپولیس در برخوردی كه با یكی از بازیكنان این تیم داشت از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد و این خبر بدی برای پرسپولیس و علی دایی است. البته می‌گویند این مصدومیت چندان جدی نیست كه هاشمیان را برای مدت طولانی دور از میادین فوتبال نگه دارد ولی آسیب‌دیدگی او چندان هم ساده نیست.
هاشمیان در مورد مصدومیت‌اش به خبرنگار سایت گل می‌گوید:« نمی‌دانم با كدام بازیكن برخورد داشتم ولی به هر حال برخوردی به وجود آمد و همین موضوع باعث شد تا از ناحیه زانو مصدوم شوم.»
مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سوال كه آیا این مصدومیت جدی است، خاطرنشان می‌كند:‌» نمی‌دانم شرایط چگونه است ولی امیدوارم آسیب‌دیدگی‌ام جدی نباشد. زیر نظر دكتر زرینه مراحل درمانی را انجام می‌دهم و باید فعلا منتظر بمانم.»
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: goal.com