تماشاگران تيم ملی فوتبال قطر به قدری از پيروزی خود برابر کويت مطمئن بودند که پيش از آغاز بازی خود را برای برگزاری جشن صعود آماده کرده بودند....
 
حدود یک ساعت پیش از آغاز بازی تماشاگران قطری با در دست داشتن پرچم و شال کشور خود با شور و نشاط خاصی وارد ورزشگاه شدند. آنها به قدری از پیروزی تیم خود در دیدار برابر کویت مطمئن بودند که بدون پیگیری نتیجه دیدار تیم‌های چین و ازبکستان خود را برای جشن صعود آماده ‌کرده بودند.

* هوای شهر دوحه امشب نسبت به شب‌های گذشته بهتر شده و به نظر می‌رسد سرمای هوا کاهش پیدا کرده است.

* تماشاگران قطری پس از به ثمر رسیدن گل نخست تیم خود شرایط ورزشگاه را به شدت با سروصدایی که ایجاد کردند به سود خود کرده و به شدت تیم کشور خود را تشویق کردند.

* حضور نیروهای امنیتی در این مسابقه نکته‌ای بود که به شدت به چشم می‌آمد.

* در کنار ورزشگاه خلیفه مشعلی وجود دارد که هنگام بازی‌های تیم ملی قطر روشن می‌شود و در همین راستا این مشعل امشب روشن بود.

* گل سوم قطری‌ها را فابیو سزار در دقیقه 86 از روی یک ضربه ایستگاهی زیبا به ثمر رساند تا ضمن راحت‌کردن خیال هواداران از پیروزی در این مسابقه حال و هوای خاصی را به جو ورزشگاه ببخشد. پس از این گل قطری‌ها به شدت این بازیکن را تشویق کردند.

* تماشاگران قطری با در دست داشتن نوشته‌هایی به صورت تکه تکه علاقه خود را به کشور و تیم خود اعلام کردند. آنها روی کاغذ نوشته بودند "قطر دوستت داریم ".

* ملی‌پوشان قطری در حالی این بازی را با نتیجه 3 بر صفر به سود خود رقم زدند که درصد مالکیت توپ برای کویتی‌ها 57 درصد و برای قطری‌ها 43 درصد بود.

* داور این دیدار 4 کارت زرد به بازیکنان کویت و 2 کارت زرد به بازیکنان قطر نشان داد.

این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود قطر به پایان رسید که با توجه به تساوی تیم ملی چین مقابل ازبکستان، با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه اول راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. ازبکستان با 7 امتیاز به عنوان تیم نخست از این گروه صعود کرد.
 
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: football3.ir