مربی باشگاه بارسلونا معتقد است که تیمش بازی خوبی را مقابل مالاگا به اجرا گذاشته...
 
 
پپ گواردیولا مربی جوان باشگاه بارسلونا از اینکه تیمش در اولین دیدار دور برگشت رقابتهای لالیگا 52 امتیازی شده است بسیار خوشحال است. البته او امیدوار است که تیمش بتواند این روند را در دور برگشت رقابتها نیز دنبال کند.

گواردیولا در صحبتهایی در این رابطه گفت:« ما باید به رقابت در سطحی بالا ادامه دهیم و برای کسب عناوین متعدد در کورس باشیم. الان 4 امتیاز نسبت به رئال برتری داریم ولی این از نظر من هیچ چیزی نیست.این تفاوتی بی معنا و خنده دار است. باید در زمین تیمهایی مثل والنسیا، ویارئال، سویا و برنابئو به میدان برویم.»

گواردیولا در ادامه با تمجید از عملکرد تیمش در نیمه اول دیدار مقابل مالاگا گفت:« ما خیلی خوب بازی کردیم و بازی تدافعی تیممان فوق العاده بود. تیم ما باصبر و حوصله بازی کرد. ما اولین دیدارمان در دور برگشت رقابتهای لالیگا را بسیار خوب برگزار کردیم. ما خیلی خوب بازی کردیم و از این بابت بسیار راضی هستیم.»

مربی بارسا ادامه داد:« ما باید خودمان را برای بازی با سویا آماده کنیم، هرچند که نمی خواهم بتیس را نادیده بگیرم. این تیم صدرنشین دسته دوم رقابتهاست و عملکرد خوب این تیم در نوکمپ را دیدیم.»

مربی بارسلونا از شنیدن اینکه بازی بارسا را با تیکی تاکامقایسه می کنند آزرده خاطر شد و گفت:« ما تیکی تاکا بازی نمی کنیم. این اصطلاح را دوست ندارم. این طور به نظر می رسد که به حریف بی احترامی می کنیم و این طور نیست.»

 
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: goal.com