شانس علیرضا منصوریان برای سرمربیگری تیم ملی امید هم کمرنگ تر از قبل شد.
 
خبرآنلاین:منصوریان ، دستیار اول قطبی که بعد از موفقیت در بازی ایران با روسیه ، خود در قواره یک مربی موفق در سطح ملی لقب گرفته است ،روز به روز از حضور در تیم های ملی فاصله می گیرد. او از نیمکت تیم بزرگسالان دور شده به این دلیل که نزدیکان کروش به او گفته اند در انتخاب دستیارانش دقت عمل داشته باشد و از دستیاری استفاده کند که سابقه موفقیت چندانی نداشته باشد تا مشکلی برایش ایجاد نشود.

این اتفاقی بود که سبب شد تا به رغم خواست مسئولان فدراسیون فوتبال ، حتی ملاقاتی میان کروش و منصوریان برگزار نشد و سپس اعلام کردند ، این مربی در فهرست حضور در تیم امید قرار گرفته است.

با خارج شدن نام حمید استیلی از فهرست تیم امید ، منصوریان جدی ترین گزینه برای تیم امید لقب گرفت و حتی کروش هم به نظر می رسید خیلی مشکلی با این انتخاب ندارد. با این وجود این بار منتقدان همیشگی منصوریان در دل فدراسیون فوتبال ، او را فاقد تجربه لازم برای اداره تیم امید دانستند و این نظری بود تا سبب شد کفاشیان درباره مربیگری تیم امید بگوید:« ما به دنبال گزینه های دیگری برای این تیم هستیم و فعلا بحثی جدی در این ارتباط با علی منصوریان نداشته ایم.»

همزمان با کمرنگ شدن شانس منصوریان ، مهدی تاج و تعدادی دیگر از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به دنبال گزینه ای جدید برای این تیم هستند. پس از ناکامی این گروه در انتخاب منصور ابراهیم زاده حالا آنها به دنبال گزینه ای خارجی هستند که چند ماهی است که به ایران آمده. فلمینگ ، مربی دانمارکی که در سال 2001 با تیم ملی امید کشورش توانست قهرمان اروپا شود و تیم ملی اسپانیا را که ژابی و اینیستا هم در ترکیبش بازی می کردند ، به یکباره راهی مس کرمان شده تا مدیر تیم های پایه این باشگاه کرمانی باشد .

با ورود او و داغ شدن تب استفاده از مربیان خارجی در فوتبال ملی ، مسئولان فدراسیون فوتبال بی آنکه هیچ کدام شان حتی چهره این مربی را دیده باشند به دلیل رزومه کاری اش ، می خواهند این مربی در تیم شان باشد.

روی یکی از بردهای اعضای بلندپایه فدراسیون فوتبال ، این نام ها نوشته شده بود. نام مربیانی که به احتمال فراوان در کنار این مربی دانمارکی صاحب شانس هستند تا روی نیمکت تیم امید بنشینند.

حمید علیدوستی ، مربی اخراجی پیکان ، مجید صالح دستیار منصور ابراهیم زاده و کریم قنبری گزینه های این مقام مسئول در فدراسیون هستند تا روی نیمکت تیم در کنار فلمینگ بنشینند. فلمینگ که مهدی تاج هم به عنوان نایب رئیس فدراسیون ، خیلی علاقه دارد تا از این مربی در تیم امید استفاده شود. 

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir