بازيكن سابق برزيلی بنيادكار ازبكستان، از دختر رئيس جمهور اين كشور برای گرفتن حقوق خود از از اين باشگاه تقاضای كمك كرد.
 
 
فارس: ریوالدو فوتبالیست برزیلی بنیاد كار ازبكستان، با ارسال نامه‌ای به گلناره كریم‌آوا دختر رئیس جمهور این كشور، از او خواسته است تا به وی در گرفتن حقوقش از این باشگاه ازبكی كمك كند.
ریوالدو در این نامه، از خانم كریم‌آوا خواسته است تا از وی در گرفتن 16 میلیون یورو از حقوق باقی مانده‌اش از باشگاه بنیادكار حمایت كند.
پایگاه خبری روس‌زبان كانیوز نیز با تایید این خبر نوشت: ریوالدو در این درخواست، از دختر رئیس جمهور ازبكستان خواسته است تا در مشكل بوجود آمده میان وی و این باشگاه ازبكی، میانجیگری كند.
این در حالی است كه شركت ازبكی زروماكس كه حامی مالی باشگاه فوتبال بنیادكار است، در سال 2008 میلادی، در قراردادی 3 ساله با این بازیكن برزیلی قرارداد منعقد كرده عنوان داشته، وی در خدمت باشگاه بنیادكار است، اما به دلیل ورشكسته شدن این شركت، باشگاه بنیادكار نتوانسته است به تعهدات خود در زمینه پرداخت مبلغ قرارداد ریوالدو عمل كند.
وكیل مدافع ریوالدو در گفت‌وگو با رسانه‌های خبری، تصریح كرده است كه باشگاه بنیادكار تنها دستمزد سال اول قرارداد را به ریوالدو پرداخت كرده و 2 سال از دستمزد وی، معادل 16 میلیون یورو را به وی پرداخت نكرده است.
وكیل مدافع ریوالدو تاكید كرده است كه این بازیكن برزیلی برای احقاق حق خود به دادگاه سوئیس شكایت خواهد كرد.
این بازیكن برزیلی به دلیل عدم اجرای قرارداد توسط باشگاه ازبكی، در سال 2010 میلادی ازبكستان‌ را ترك كرد.
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com