سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: شما فكر می‌كنيد كدام مربی می‌تواند پرسپوليس را نجات دهد؟
 
فارس: پس از اینكه حبیب كاشانی قصد خروج از ورزشگاه را داشت شماری از هواداران پرسپولیس وی را دوره كردند و همچنان به گلایه های خود در مورد این شكست ادامه دادند و در خصوص ناكامی های پرسپولیس با وی به صحبت پرداختند.

یكی از هواداران رو به سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: " اگر می خواهی سال بعد هم پرسپولیس را این طور ببندی، نبند "
در ادامه این گفت و گوها كاشانی وقتی دید كه گلایه های هواداران از دایی تمامی ندارد گفت: شما فكر می كنید كه دایی در حال بشكن زدن است و خوشحالی می كند؟ شما فكر می كنید كدام مربی می تواند پرسپولیس را نجات دهد؟

یكی دیگر به كاشانی خرده گرفت كه چرا سالی كه پرسپولیس قهرمان شد این تیم را به هم زد؟
دیگری گفت اگر می خواهی علی دایی را حفظ كنی از هم اكنون برنامه هایش را بگیر و هودار دیگری می گفت اگر نمی خواهی علی دایی را حفظ كنی مربی فصل بعد را از حالا معرفی كن.

كاشانی در بخشی از گفت و گوی خود به هواداران گفت: مگر من مازیار زارع و غلامرضا رضایی را خواستم؟ اینها را خود دایی می خواست.
درحالی كه گلایه های هواداران پرسپولیس تمامی نداشت اطرافیان كاشانی وی را از آنها جدا كردند.

پس از این ماجرا خبرنگار ورزشی فارس كه تا آن موقع منتظر مانده بود تا بتواند با حبیب كاشانی صحبت كند از سرپرست باشگاه پرسپولیس خواست با او صحبت كند اما كاشانی در پاسخ گفت با دوربین تلویزیونی صحبت كرده و دیگر با كسی مصاحبه نمی كند.
این در حالی بود كه بعد از پایان مسابقه فقط یكی از دوربین ها با نظر كاشانی داخل جایگاه "VVIP " رفت و درب برقی به روی بقیه بسته شد.

خبرنگار فارس در ادامه به سرپرست پرسپولیس گفت: خبرنگار با خبرنگار چه فرقی می كند كه كاشانی گفت شرمنده ام و صحبت نمی كنم. بدین ترتیب سرپرست باشگاه پرسپولیس از پاسخگویی درباره شكست پرسپولیس طفره رفت.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com