مهاجم تند و تیز ذوب آهن امید زیادی دارد که ذوب آ]ن بتواند قهرمان لیگ برتر شود.البته به شرطی که سپاهانی ها امتیاز از دست بدهند.
 

خبرآنلاین: هنوز امیدوار است که تیمشان می تواند قهرمان لیگ برتر شود.به عقیده او در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و شاید در 4 هفته پایانی اتفاقاتی بیفتد که آنها بالاتر از سپاهان قرار بگیرند.محمد رضا خلعتبری که همیشه به فوتبال و اتفاقاتی که در آن می افتد اعتقاد دارد این حرف ها را می زند.او در گفت و گو با خبر آنلاین در مورد تیمشان،لیگ قهرمانان و البته چکی که قرار است به دلیل مشکلات مالی تا روز های آینده از آن رونمایی کند حرف می زند.

 فکر می کنید چرا ذوب آهن در لیگ برتر اینقدر پر نوسان است.اما در لیگ قهرمانان آسیا منسجم بازی می کند.
ما چند هفته نتیجه نگرفتیم و در شرایط بدی از صدر جدول فاصله گرفتیم. خدا را شاکرهستیم اما باید بگویم که بجه ها واقعا خسته هستند و این خستگی روی روند بازی ها ما تاثیر می گذارد.

چه فرقی می کند.همین تیم خسته است که در لیگ قهرمانان هم بازی می کند و نتیجه می گیرد.

در لیگ قهرمانان ما با تمام قوا بازی می کنیم و انگیزه بیشتری داریم،البته اینطور نیست که بازی های لیگ برتر برایمان مهم نباشد اما لیگ قهرمانان کلا شرایط خاص خودش را دارد.در ضمن در لیگ برتر ما با تیم هایی بازی می کنیم که در معرض سقوط هستند و بسیار سفت و محکم مقابل ما قرار می گیرند.ان شاءالله همه چیز درست می شود و ذوب آهن 4 بازی باقیمانده در لیگ را با موفقیت پشت سر می گذارد.

یعنی فکر می کنید که می توانید قهرمان لیگ برتر شوید؟
چیزی مشخص نیست،ما در لیگ 6 امتیاز از استقلال عقب بودیم اما حالا جلوتر از آنها قرار داریم.شاید این اتفاق در هفته های پایانی هم بیفتد و ذوب آهن قهرمان شود.

به نظرت چه دلایلی وجود دارد که در 4 هفته پایانی ذوب آهن نمی تواند نتایج دلخواه را بگیرد.به عقیده برخی ها ذوب آهن و منصور ابراهیم زاده فقط توانایی دوم شدن را دارند.

بازیکنان ما تلاش خودشان را می کنند اما گاهی اتفاقاتی می افتد که قابل پیش بینی نیست.نمی دانم چرا هر وقت سپاهان می بازد ما هم نتیجه نمی گیریم.ان شاءالله در لیگ قهرمانان آسیا جبران می کنیم و نتایجی می گیریم که طرفداران راضی باشند.


یک مشکلی که در تیمتان وجود دارد این است که برخی از بازیکنان از جمله خود شما کمی عصبی به نظر می رسید.فریاد هایی که در جریان بازی سر یکدیگر می زنید و ....

این حاشیه ها را دنبال نکنید.از این مسائل در همه تیم ها پیش می آید.من در بازی با الریان با آقای ماهینی بلند حرف زدم اما این اتفاق طبیعی است.من و ماهینی رفیق هستیم و رفت آمد خانوادگی داریم.


اما به نظر خیلی شاکی بودی.طوری که از ابراهیم زاده خواستی تا تو را تعویض کند.
نه،اما این مشکلات طبیعی است،بی خیالش شوید.گاهی اوقات فرشید طالبی هم سر من داد می زند اما بعد از باز همه چیز تمام می شود.

پس از اعتراض شما به تعویض شدن،این بار مهدی رجب زاده به تعویض شدنش اعتراض کرد.فکر نمی کنی اعتراض به تصمیم سرمربی کار شایستهای نیست؟
درست می شود،بعضی مواقع آدم تحت فشار است و از این اتفاقات می افتد.

یعنی هر بازیکنی که تحت فشار است و تعویض می شود باید اعتراض کند؟
نه اما درست می شود.مشکل از خودمان استو آقای ابراهیم زاده تصمیمات درستی می گیرند.به هر حال خدف موفقیت تیم است و بازیکنان نباید ناراحت شوند.

یک بار به دلیل مشکلات مالی یک چک نشان دادید که برگشت خورده است.دیگر از این اتفاقات که نمی افتد؟
(با خنده)چند روز دیگر صبر کنید یکی دیگر را نشانتان می دهم.

 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir