حساب سازمان تربیت‌بدنی بلوکه شده و عملا برداشت مالی از آن غیرممکن است و فدراسیون فوتبال ایران که روی کمک سازمان حساب کرده بود، فعلا دستش به جایی بند نیست.
 
گل: کارلوس کرش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دلیل عدم پرداخت مبلغ پیش پرداختش از مسوولان فدراسیون فوتبال ایران گله‌مند است.

به گزارش سایت گل، شنیده می‌شود کارلوس کرش حتی تصمیم دارد به قصد پرتغال مدتی از ایران خارج شود و بعد از دریافت پیش پرداخت به ایران بازگردد. فدراسیون فوتبال در پرداخت این مبلغ به مشکل پیش‌بینی نشده‌ای خورده است؛ در حال حاضر به دلیل مناقشات بین مجلس و دولت بر سر وزارت ورزش، حساب سازمان تربیت‌بدنی بلوکه شده و عملا برداشت مالی از آن غیرممکن است و فدراسیون فوتبال ایران که روی کمک سازمان حساب کرده بود، فعلا دستش به جایی بند نیست.

گفته می‌شود علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال به دنبال دریافت یک وام بانکی است تا آن را به سرعت به حساب کرش بریزد و پس از پرداخت پول از طرف سازمان این مبلغ را به بانک بازگرداند. برای مربیان حرفه‌ای عمل به بندهای قرارداد بسیار پراهمیت است و کرش نیز از این قاعده مستثنی نیست. گرچه ممکن است این خبر با تکذیب مسوولان توام شود، اما در صحت آن تردیدی وجود ندارد. مهدی تاج نایب رییس فدراسیون سه روز پیش در مصاحبه با ایرنا گفته بود فدراسیون پول کرش را می‌پردازد اما این اتفاق رخ نداد.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:goal.com