سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه پرویز مظلومی فصل آینده هم هدایت تیم فوتبال این باشگاه را برعهده خواهد داشت در مورد برنامه هایش برای فصل یازدهم لیگ برتر گفت: «با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار داریم هدفمان جذب سه یا چهار بازیکن داخلی است.»

مهر: علی فتح الله زاده در خصوص شکست تیم فوتبال استقلال مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: «ما در تاشکند مقابل تیم پاختاکور خوب بازی کردیم اما در روزی که خوب بودیم نتیجه نگرفتیم. واقعا نمی دانم چرا در روزهایی که خوب بازی می کنیم نتیجه نمی گیریم. خودم از این موضوع ناراحتم.»

وقتی نمی بریم خوب بازی کردن فایده ای ندارد

"آیا از نظر فنی بازی تیم استقلال شما را راضی کرد؟"، فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش گفت: ما از نظر فنی تنها درصورتی راضی هستیم که تیم‌مان برنده شود. ما خوب بازی کردیم اما نبردیم. موقعیت‌های ما بیشتر بوده و خوب بازی کردیم و باید می بردیم. وقتی نمی بریم فایده‌ای ندارد.

با عمران زاده برخورد می کنیم

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه از برخورد با حنیف عمران‌زاده خبر داد و گفت: «زمانی که یک بازیکن بی مورد اخطار می گیرد و یا از زمین اخراج می شود، قطعا با آن بازیکن برخورد می کنیم. بازیکن خارجی را حتی اگر با حرکتی غیرورزشی متوقف کنند، بدون اینکه به داور و بازیکن تیم مقابل برخورد کند، سرش را می اندازد پایین و به بازی ادامه می دهد اما ما اعتراض می کنیم، برای داور دست می زنیم و ...»

از مظلومی برای فصل آینده فهرست نخواستم

سرپرست باشگاه استقلال با تاکید براینکه سرمربی تیم فوتبال این باشگاه هیچ فهرستی را برای فصل آینده به او نداده است، افزود: «آقای مظلومی هیچ فهرستی به من نداده است و نه من از او فهرستی خواسته‌ام. من از آقای مظلومی خواستم اگر برای فصل آینده بازیکنی خارجی را مدنظر دارد از همین حالا اعلام کند تا ما بهترین‌ها را جذب کنیم.»

برای فصل بعد فقط سه یا چهار بازیکن داخلی می گیریم

فتح الله زاده با تاکید بر اینکه تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات فصل آینده نهایت سه یا چهار بازیکن جدید داخلی جذب خواهد کرد، افزود: «قطعا اسکلت بندی این فصل را حذف می کنیم. شما به من بگویید کدام یک از بازیکنان امروز تیم استقلال بد هستند که ما باید آن را عوض کنیم؟ ما تیم گردن کلفتی داریم. اینکه من از شکست تیم استقلال ناراحتم به خاطر این است که بازیکنان خوبی داریم و نباید اینطور به راحتی مغلوب تیمی چون پاختاکور شویم. اگر من بازیکن نداشتم شاید اصلا ناراحت نمی شدم.»

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:mehrnews.com