بهرام افشارزاده گفت: «از فدراسیون فوتبال و کفاشیان خواهش می‌کنیم هرچه زودتر یک مربی برای تیم امید انتخاب کند.»
 

ایسنا: دبیرکل کمیته ملی المپیک با انتقاد از فدراسیون فوتبال و این موضوع که چرا پس از گذشت 164 روز از پایان بازی‌های آسیایی و رفتن غلامحسین پیروانی، هنوز سرمربی تیم ملی امید انتخاب نشده، گفت: «سه سال و نیم است که ما از کفاشیان خواهش می‌کنیم که یک مربی خوب برای تیم ملی امید انتخاب کند. الان 164 روز می‌شود که تیم ملی امید مربی ندارد در حالی که فدراسیون می‌توانست در این مدت یک مربی را برای تیم امید بیاورد که حداقل بازیکنان این تیم چند روز کنار هم باشند.»

افشارزاده با اشاره به اینکه اختلافی میان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال وجود ندارد گفت: «فوتبال ما متعلق به 70 میلیون جمعیت است و باید بیشتر از این‌ها به آن توجه کنیم. از امروز تا 29 خرداد که اولین بازی تیم ملی امید در رقابت‌های انتخابی المپیک لندن است، تنها 56 روز مانده و این مدت زمانی نیست که یک مربی بتواند تیم را جمع کند. فکر می‌کنم اختلاف سلیقه در کمیته فنی فدراسیون فوتبال باعث شده که انتخاب سرمربی تیم امید به تاخیر بیفتد.»

دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه با حضور مربی خارجی در تیم امید موافق است گفت: «متاسفم که انتخاب سرمربی تیم امید به درازا کشیده شده است. در مورد فلمینگ هم باید بگویم که اگر فدراسیون قصد داشت او را انتخاب کند، کافی بود به ما می‌گفت تا ما هزینه آمدن او به ایران را فراهم می‌کردیم. در ضمن درست نیست که برای سرمربی تیم ملی امید از واژه "تیم جمع‌کن‌" استفاده کنیم، چرا که شخصیت یک سرمربی بالاتر از این‌هاست. هنوز برای انتخاب سرمربی تیم امید در مذاکره با فدراسیون از پول حرفی به میان نیاورده‌ایم و این مسئله‌ مهمی نیست، چرا که داورزنی برای آوردن ولاسکو یک روز به کمیته ملی المپیک آمد و در همان یک روز کارها انجام شد. انتظار من از فدراسیون فوتبال و کفاشیان این است که هرچه زودتر سرمربی تیم امید را انتخاب کنند.»

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir