علی کفاشیان گفت: «در حال مذاکره با برانکو ایوانکوویچ هستیم و انشاءالله مشکلی در زمینه شکایت او برای فدراسیون به وجود نمی‌آید.»
 
 

ایسنا: رییس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت پرونده‌ شکایت برانکو ایوانکوویچ از فدراسیون و احتمال محرومیت فوتبال ایران گفت: «در حال مذاکره با برانکو هستیم و امیدواریم که هر چه زودتر با او به نتیجه برسیم، انشاءالله مشکلی در این زمینه پیش نمی‌آید و خطری ما را تهدید نخواهد کرد.»

وی درباره انتقاد محمد بنا مبنی بر این که مدال‌های ورزش ایران را کشتی یا ورزش‌های دیگر به دست می‌آورند، اما پول‌ها خرج فوتبال می‌شود، گفت: «به هر حال در همه ورزش‌ها باید سرمایه‌گذاری‌ شود و این موضوع جدیدی نیست و از قبل هم به همین روال بوده است. به رشته‌های دیگر هم باید رسیدگی شود، اما فوتبال را مردم دوست دارند و به همین دلیل انتظارات آن‌ها هم از فوتبال بالا می‌رود. همه ما باید تلاش کنیم. کشتی فرنگی چند وقتی است که خوب شده و در عوض کشتی آزاد کمی ضعیف شده، در حالی که قبلا بر عکس بود و کشتی آزاد از فرنگی قوی‌تر بود. ما هم فوتسال مان قوی است و باید سعی کنیم که در فوتبال هم بهتر شویم.»

رییس فدراسیون فوتبال در واکنش به انتقادهای افشارزاده مبنی بر تعلل فدراسیون در انتخاب سرمربی تیم امید گفت: «این گونه نبوده که تیم امید سرمربی نداشته باشد، در ابتدا پیروانی کار را در دست داشت و پس از او هم افاضلی مربی بود و تیم ملی امید در این مدت به هیچ وجه متوقف نبوده است. البته افشارزاده خودش پیروانی را فراری داد اما انشاءالله طی چند روز آینده سرمربی امید را انتخاب خواهیم کرد.»

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir