مردان مورینیو فشار را بر بارسلونا ادامه می‌دهند.
 
گل: ورزشگاه مستایا یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این فصل لالیگا را به نظاره نشست، دیداری که رئال مادرید در آن بسیار درخشان ظاهر شد و شش گل به والنسیا، تیم میزبان زد.

مورینیو در این بازی از ذخیره‌هایی مانند ناچو، گارای، کاکا، کانالس، گرانرو و دیارا استفاده کرده بود.

کریم بنزما پیش از آن که در دقیقه 23 گل اول دیدار را بزند یک بار تیر دروازه حریف را از زاویه بسته به لرزه درآورده بود. او روی اشتباه گویاتا، دروازه‌بان والنسیا توپ را از فاصله‌ای نزدیک به گل تبدیل کرد. گویاتا سانتر کاکا را به اشتباه به مسیر بنزما انداخته بود.

سپس در دقیقه 31 گویاتا و ژرمی متیو با هم اشتباه کردند؛ متیو ایستاد تا دروازه‌بان توپ را بگیرد اما ایگواین از راه رسید و گل دوم را زد.

نمایش تراز جهانی رئال همچنان ادامه داشت. آنها در دقیقه 39 گل سوم را هم زدند. بنزما و ایگواین با هم همکاری کردند و سانتر ایگواین را کاکا به سقف دروازه والنسیا کوبید. سپس اور بانگا موقعیتی عالی داشت که ایکر کاسیاس آن را گرفت.

مادرید دست‌بردار نبود و در دقیقه 43 گل چهارم را هم زد. این بار نقش کاکا و ایگواین عوض شد و ایگواین سانتر عالی کاکا را با ضربه‌ای آسان به گل چهارم تبدیل کرد.

ایگواین در دقیقه 53 هت‌تریک خود را کامل کرد. کاکا از میگل گذشت و برای ایگواین سانتر کرد و او با بغل پا گل پنجم را زد.

سپس روبرتو سولدادو در حالی که تنها ایکر کاسیاس را پیش رو داشت می‌توانست یک گل برای والنسیا بزند اما کاسیاس توپ را گرفت.

در هر حال سولدادو در دقیقه 60 روی سانتر خوان ماتا توپ را به سقف دروازه کاسیاس زد تا هشتمین گل خود در چهار دیدار گذشته را زده باشد.

مادرید اما همچنان ویرانگرانه به پیش می‌تاخت. آنها در دقیقه 62 گل ششم را هم زدند؛ کاکا مدافع حریف را به زیبایی از پیش رو برداشت و با ضربه‌ای دقیق گل‌زنی کرد.

در دقایق پایانی دیدار والنسیا دو گل زد. ابتدا خوناس در دقیقه 81 توپ را از فاصله 14 متری پشت سر کاسیاس انداخت. و سپس خوردی آلبا در دقیقه 85 روی تیر دورتر صاحب توپ شد و در حالی که بازیکنی را پیش رو نمی‌دید دروازه کاسیاس را گشود.

اما والنسیا نمی‌توانست نتیجه را جبران کند.

رئال مادرید با 80 امتیاز از 33 بازی دوم است و والنسیا با 63 امتیاز از همین تعداد بازی سوم.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com