غلام پیروانی در کنفرانس مطبوعاتی اش بعد از شکست به استقلال ، به اشتباه ، مشکل تیم امید را گردن کفاشیان انداخت.


 
خبرآنلاین: در این نشست مطبوعاتی غلام پیروانی با انتقاد از بازی تیمش گفت:« برای هر کسی این باخت سنگین تلخ است. بچه های ما وهم برشان داشته بود. وقتی هفته قبل بردند و ماندگار شدند ، دیگر انگیزه نداشتند. حالا من هم از بازی بعد با اجازه باشگاه از امیدها استفاده می کنم چون دوست ندارم بازیکنانم بی انگیزه باشند.»

او در بخشی دیگر از حرف هایش درباره شرایط تیم امید گفت:« این همه اسم ، مربی ایرانی باشد یا خارجی ، هرکسی که باشد هم تا وقتی که کفاشاین هر روز اسم یک مربی خارجی را برای تیم امید مطرح کند ، این تیم به جایی نمی رسد. در این سی سال هم که نرفتیم المپیک مشکل مربی ها نبوده . مشکل از سازمان و فدراسیون است. من فقط از آقای کفاشیان متشکرم که به من اعتماد داشت و می گفت قراردادت را هم تمدید کن.»

این گفته او خبرنگاران را با پارادوکسی بزرگ روبرو کرد و یکی از آنها از او پرسید که آیا منظورش افشارزاده کمیته ملی المپیک بوده که مدام از پیروانی در پوزیشن سرمربی تیم امید ، انتقاد می کرد و شاغلام گفت:« دقیقا حق با شماست. عذر می خواهم . مشکل تیم امید ، کفاشیان است. » این گفته او سبب خنده جمعی شد و بعد یک خنده حسابی پیروانی در اصلاح جمله اش گفت:« منظورم بهرام افشارزاده بود.»

او در بخشی از حرفهایش هم با انتقاد از بازیکنش که قبل مسابقه برای استقلالی ها کری خوانده بود ، گفت:« به هر صورت جوانی کرده و من جایش عذر می خواهم. او جوانی کرده. اصلا درست نیست که آدم قبل از بازی کری بخواند. چند سال قبل یکی از مربی ها قبل از بازی با سپاسی کری خوانده بود که زلزله هم جلوی تیمش را نمی گیرد اما 4 گل از ما خورد.» شاغلام حرفهایش رابا این بیت تمام کرد:« بمیرم ز نام و نمانم ز ننگ» او به درخواست خبرنگاران ، یک بار دیگر هم بیتش را تکرار کرد اما وقتی برای بار سوم از او درخواست تکرار شد گفت:« بس است دیگر اگر تیز بودید همون دو بار می گرفتید!»

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir