سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سزای تیمی که بد بازی کند، همین است که امروز برای ما اتفاق افتاد.
 
برنا: غلامحسین پیروانی پس از شکست 6-2 صنعت نفت آبادان برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: در بازی امروز اشتباهات زیادی داشتیم. یک دو بازیکن تیم بسیار ضعیف بودند و که البته نام آنها را نمی گویم. استقلال نیز از فرصت های بدست آمده خود نهایت استفاده را برد و 6 گل به ما زد.

وی افزود: از دقیقه 80 به بعد چند فرصت خوبی گلزنی نصیبمان شد، اما از آنها استفاده نکردیم. امروز بد بودیم و سرای تیمی که بد بازی کند، همین است که امروز برای ما اتفاق افتاد.

سرمربی صنعت نفت گفت: قبلاً هم در ورزشگاه آزادی و زمان امیر قلعه نویی تیم من 5 گل از استقلال خورده بود، اما در شیراز توانسته بودیم با چهار گل پیروز شویم.

پیروانی درباره حرفهای شریفی نسب که گفته بود "اگر استقلال پیروز شود، فوتبال را کنار می گذارم"، عنوان کرد: او حرف قشنگی را بیان نکرده است و من از طرف او معذرت خواهی می کنم.  قول می دهم برای فصل بعد تیم خوبی ایجاد کنم که دیگر 6 گل دریافت نکند. امیدوارم مسوولان نفت از من حمایت کنند، وگرنه می روم دنبال زندگی ام.

او درخصوص شرایط تیم امید که زمانی هدایت آن را بر عهده داشت، گفت: اگر اتفاقات زمان من تکرار شود، مطمئن باشید فرگوسن هم در تیم امید نتیجه نخواهد گرفت.
 
 
گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.com