مدیرعامل باشگاه داماش گیلان مدعی شد برای فصل آینده به دنبال علی دایی، امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی نخواهد بود.
 
 
برنا: امیر عابدینی در گفت‌وگو با برنا اظهار داشت: برای فصل آینده تغییری در کادر فنی تیم داماش بوجود نمی آید و قاطعانه اعلام می کنم که مهدی دینورزاده سرمربی فصل آینده تیم ماست. آقا مهدی از اساتید فوتبال و مربیان سالم ایران است که امیدواریم با او پله های موفقیت را به آرامی طی کنیم. تجربه باشگاه تراکتورسازی پیش روی ماست و باشگاه داماش نیز مانند تراکتورسازی که پس از صعود به لیگ برتر کمالوند را حفظ کرد، سعی در حفظ دینورزاده دارد.

وی افزود: صراحتا اعلام می کنم که برای فصل آینده نه به دنبال علی دایی هستیم، نه امیر قلعه نویی و نه پرویز مظلومی. این سه عزیز از دوستان خوب من هستند، اما زمانی تصمیم می گیرم از آنها استفاده کنم که قصد داشته باشم با تیم های بالای جدول رقابت کنم؛ نه حالا که هدفم حضور در میانه های جدول است. شان و شخصیت این مربیان در اندازه ای است که وقتی باشگاهی می خواهد به دنبال کسب عنوان قهرمانی باشد، به سراغ آنها می رود.

عابدینی در تشریح اهداف خود برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر گفت: طبیعتا نمی توانیم با تیم های بالای جدول رقابت کنیم. بر همین اساس هدفمان بدست آوردن رتبه های میانه های جدول است و امیدواریم به اهداف خود برسیم.

"آیا امیر عابدینی نگران نیست تیمش به سرنوشت تیم هایی دچار شود که پس از صعود به لیگ برتر خیلی زود به دسته اول سقوط می کنند؟!" مدیرعامل داماش در پاسخ به این پرسش می گوید: خیر. اگر باخت و برد طبیعی باشد، ناراحتی خاصی نخواهد داشت، اما اگر بخواهند باخت را به ما تحمیل کنند، آن وقت دیگر تحملش دشوار خواهد بود.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.com