دروازه بان تیم فوتبال استیل آذین تهران گفت: امیدوار هستم کمیته انضباطی رایی صادر کند که متضرر نشوم و بتوانم بزودی به میادین بازگردم.
 
برنا: روز گذشته جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره رسیدگی به پرونده خاطیان بازی پرسپولیس و استیل آذین برگزار شد.
در این نشست سوشا مکانی، ماتیوس آلونسو، رحمان احمدی و علیرضا نورمحمدی حضور داشتند.
مکانی دروازه بان استیل آذین درباره محتویات این جلسه به خبرنگار ورزشی برنا گفت: من زیاد نمی توانم در این باره صحبت کنم، اما می توانم بگویم که از آن اتفاق پشیمان هستم و ایکاش این صحنه های تلخ رخ نمی داد. مطمئن هستم اگر شرایط استیل آذین در جدول مناسب بود و تحت فشار قرار نداشتیم، این لحظه های سخت به وجود نمی آمد. از مسوولان فدراسیون درخواست تجدید نظر کرده ایم و امیدوارم در رای صادر شده، تخفیفی صورت بگیرد. از این اتفاقات پشیمانم؛ به چه کسی بگویم؟!
وی ادامه داد: قعلا تمرینات خود را دنبال می کنم تا از شرایط آمادگی ام خارج نشوم. امیدوار هستم کمیته انضباطی رایی صادر کند که متضرر نشوم و بتوانم بزودی به میادین بازگردم. اگر مقابل پرسپولیس، استیل آذین اوضاع خوبی داشت، آن جنجال ها ایجاد نمی شد.
مکانی این فصل را کابوس وار عنوان کرد و گفت: فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم. تیمی که برای قهرمانی بسته شده بود، در خطر سقوط قرار گرفت. حتی خود کارشناسان هم باور نمی کردند که تیمی با این همه بازیکن نه تنها قهرمان لیگ نشود، بلکه جزو کاندیدهای سقوط قرار بگیرد. متاسفانه همه این اتفاقات به وقوع پیوست. تعویض متعدد مربیان، در حد و اندازه نبودن بازیکنان و دیگر مسائل سبب شد تا فصل کابوس واری را پشت سر بگذاریم.
دروازه بان استیل آذین در ادامه به برنا گفت: نزدیک بیست و پنج هفته به علت مصدومیت بازی نکردم و روزها به سختی برایم می گذشت. با تمریناتی که انجام دادم توانستم خودم را پیدا کنم، اما در مجموع سال شومی را سپری کردم و تلاش می کنم تا در فصل آینده از این اتفاقات درس بگیرم و شرایطم متفاوت شود.
وی در انتها پیرامون علی دایی گفت: خیلی از حرفهایی که از زبان من درباره ایشان منتشر شده بود کذب بودند اما به شما می گویم که آقای دایی را هنوز بعنوان یک اسطوره می شناسم و دوستش دارم.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.com