تركيب 11 نفره سرخ ها مقابل مس احتمالا به عبارت زير است:حقيقی،حيدری،مجتبی شيری،شكوری ،آقازمانی،مازيار زارع ،تياگو،علی عسگری،بادامكی،فشنگچی،نوروزی.
 
 
گل:بعد از آخرین تمرین پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر و در آستانه بازی با مس كرمان علی دایی بیست بازیكن خود را به اردو برد.البته با توجه به مصدومان و محرومان پرسپولیس از جمله غلامرضا رضایی ،جلال اكبری و علیرضا نورمحمدی لیست بیست نفره به سختی تكمیل شد . دایی مجبور شد نام روح الله سیف اللهی مهاجم جوان خود را در این لیست قرار بدهد و به هتل المپیك ببرد.
همچنین مهدی شیری هم بعد از دو بازی سكو نشینی به اردوی تیم خود راه یافت.جالب اینكه محمد نوری و مجتبی زارع كه از مصدومیت رنج می برند هم به اردو رفتند تا شاید در آخرین دقایق مانده به مسابقه شرایط لازم برای حضور در بازی را پیدا كنند. پیش بینی می شود چنانچه این دو بازیكن شرایط حضور در میدان را پیدا كنند مهدی شیری و روح الله سیف اللهی خط خورده های لیست نهاایی باشند.  

 چهار تغییر در تركیب اصلی پرسپولیس
هر چند شاگردان دایی در دیدار با نفت تهران بهترین پیروزی فصل پرسپولیس را رقم زدند اما پیش بینی می شود تركیب 11 نفره این تیم در بازی با مس كرمان دچار تغییراتی عمده شود.با بازگشت سپهر حیدری به قلب خط دفاع احتمالا او در كنار مجتبی شیری قرار خواهد گرفت چرا كه نورمحمدی كماكان محروم است و شانس بازی شیری نسبت به سكوبرت بیشتر به نظر می رسد.
همچنین با مصدومیت جلال اكبری و آمادگی نسبی شكوری این بازیكن در جناح چپ خط دفاع به كار گرفته خواهد شد.بازی فوق العاده علی عسگری در گوش راست هم احتمالا دایی را مجاب خواهد كرد از این بازیكن 21 ساله در همین پست ودر فاز تهاجمی بهره گیرد نه در دفاع چپ.اما چنانچه نوری به بازی با مس نرسد بادامكی آماده جای او را در مركز خط سه نفره خواهد گرفت و در این صورت تیاگو به عنوان هافبك دفاعی بازی خواهد كرد.در گوش چپ هم شانس بازی فشنگچی نسبت به منصوری پر رنگ تر به نظر می رسد هرچند در این پست ابهام بیشتری وجود دارد.
 با توجه به بازی مفید هادی نوروزی در راس خط حمله و گلزنی این بازیكن به احتمال فراوان بازهم او در این پست بازی خواهد كرد.همچنین به نظر می رسد علیرضا محمد بازهم باید روی نیمكت بنشیند چرا كه دایی جناح راست خط دفاع را به یك هافبك دفاعی جوان یعنی سامان آقازمانی سپرده است.
 بدین ترتیب تركیب اصلی پرسپولیس مقابل مس نسبت به بازی قبلی اش حداقل 4 تغییر و جابجایی خواهد داشت .
تركیب 11 نفره سرخ ها مقابل مس احتمالا به عبارت زیر است:حقیقی،حیدری،مجتبی شیری،شكوری ،آقازمانی،مازیار زارع ،تیاگو،علی عسگری،بادامكی،فشنگچی،نوروزی. 
 
 
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com