آقای خاص كارت قرمز پپه در دقيقه 61 بازی برابر بارسلونا را صحنه تعيين كننده مسابقه دانست.
 
ایسنا: سرمربی پرتغالی رئال مادرید در نشست خبری پس از پایان دیدار تیمش برابر بارسلونا از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا كه با برتری 2 بر صفر حریف به پایان رسید گفت: بارسلونا از تیم بزرگی برخوردار است با این حال فكر می‌كنم بدون كارت قرمز گلی هم در كار نبود. آنها برابر ده بازیكن كاری به مراتب آسانتر را پیش رو داشتند. اكنون مسابقه دوم در بارسلونا بسیار دشوار خواهد بود. در واقع تقریبا غیر ممكن.

به گزارش ایسنا، ژوزه مورینیو همچنین گفت: سال گذشته با اینتر در نوكمپ توانستیم معجزه كنیم با این حال این بار رئال مادرید حذف شده است. ما با غرور تمام به بارسلونا خواهیم رفت و با احترام فراوان بازی خواهیم كرد. بدون پپه و سرخیو راموس كار بسیار دشوار خواهد بود.

بهترین مربی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا همچنین عنوان كرد: این مسابقه را در شرایط متفاوتی آغاز كردیم. ابتدا می‌خواستیم در دو بازی گذشته در خط میانی روی آنها فشار بیاوریم. می‌دانستیم كه در نیمه دوم امانوئل آده‌بایور را به میدان خواهیم فرستاد و پس از آن هم كاكا را. این كارت قرمز همه چیز را عوض كرد. حاضر بودیم تا دست به خطر بزنیم. اكنون كاری نشدنی را پیش رو داریم.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir