سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی مقابل شاهین گفت: «نایب قهرمانی دست خودمان است، اما قهرمانی استقلال بستگی به عملکرد حریفان سپاهان دارد.»

فارس: پرویز مظلومی پس از تساوی بدون گل استقلال در بوشهر مقابل شاهین گفت: «اول از همه باید بگویم خوشحال هستم که در جمع دوستانم قرار دارم اما اشاره می‌کنم که اگر این کنفرانس در هر شهر دیگری برگزار می‌شد در آن شرکت نمی‌کردم.»

وی افزود: «معتقدم جایگاه شاهین اینجا نیست و آنها نفرات خیلی خوبی دارند و من امیدوارم شاهین به خاطر این همه تماشاگر پرشور در لیگ برتر بماند. این بازی پر از هیجان بود، چون ما به دنبال صدر‌نشینی بودیم و شاهین برای نیفتادن از لیگ برتر؛ به همین دلیل دو تیم بازی درگیرانه‌ای انجام دادند و فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.»

سرمربی استقلال در خصوص اینکه برخلاف سایر مسابقات امروز با 2 هافبک نفوذی تیمش را به میدان فرستاد، گفت: «ما تجربه تلخی در دقایق آخر مسابقات گذشته داشتیم و فکر می‌کنم تا دقیقه 85 برای سه امتیاز جنگیدیم. یک امتیاز در خانه شاهین بوشهر برای ما خیلی خوب است و اعتراف می کنم که تیم ما خسته شده بود و در دقایق آخر کارایی خط حمله پایین آمده بود. هر زمانی که نیاز داشتیم از دو هافبک دفاعی استفاده کرده‌ایم، مثل بازی با راه‌آهن و هر زمان که نیاز بود تیم را هجومی به زمین فرستادیم. یک امتیاز در خانه حریف بهتر از باخت است و ما را در جایگاه‌مان تثبیت کرد.»

مظلومی در پاسخ به این سؤال که با این تساوی هنوز هم برای استقلال شانسی برای قهرمانی متصور هستید یا نه، گفت: «دلایل زیادی برای اینکه ما در رده دوم جدول هستیم وجود داشت. در بعضی مسابقات تیم ما اشکال داشت و مسائل دیگری مثل مصدومیت و داوری نیز تأثیرگذار بود. البته همیشه به داوری احترام می گذاریم و حفظ جایگاه دومی دست خودمان است، ولی به دست آوردن قهرمانی توسط حریفان سپاهان مشخص می‌شود و اگر آنها بتوانند سپاهان را شکست دهند ما هم شانس داریم.»

خبرنگاران بوشهری در پایان نشست خبری در خصوص حرکت برهانی و درگیری او با ایوان پتروویچ سؤال کردند که سرمربی تیم استقلال با کنایه خطاب به آنها گفت: «منظورتان همان صحنه‌ای است که میثاقیان اجازه نداد آرش توپ را پرتاب کند؟ اگر لیزر و فحاشی به تیم ما جوانمردانه است که شما هم در خصوص حرکت برهانی صحبت کنید. دیدید که از ابتدای مسابقه چقدر علیه برهانی فحاشی کردند. اگر آرش برهانی بازیکن حرفه‌ای بود در آن صحنه خود را به زمین می‌زد تا پتروویچ اخراج شود.»

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com