لغو کنفرانس مطبوعاتی مسابقه پرسپولیس – مس کرمان، بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای علی دایی رخ دهد.
 
 
خبرآنلاین: دایی که تیمش بد بازی کرده بود و در تهران مقابل مس تنها یک امتیاز گرفت، وقتی دید کنفرانس مطبوعاتی به خاطر اعتصاب خبرنگاران لغو شده، خنده‌ای از ته دل کرد و خوشحال شد. یکی از خبرنگاران هم به او گفت: «همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید.» و علی دایی با تکان دادن سر، این جمله را تایید کرد و گفت: «الحق که راست گفتی.» دایی این را گفت و خنده‌ای از ته دل کرد؛ خنده‌ای که باعث شد تعدادی از خبرنگاران برایش دست بزنند.
 
اما این پایان کار نبود. گرچه علی دایی به لطف اختلاف نظرهای خبرنگاران و سازمان لیگ توانست از کنفرانس مطبوعاتی فرار کند و پاسخگوی نتیجه‌ای که تیمش گرفته نباشد، اما تعدادی از هواداران به سراغ کاشانی، سرپرست موقت باشگاه رفته بودند تا درد دلشان را به او بگویند. آن‌ها دور کاشانی جمع شده بودند و به او می‌گفتند فکری به حال پرسپولیس بکند. کاشانی هم به این نکته اشاره کرد که مس واقعا خوب بازی کرده و البته این نکته را در برنامه ورزش و مردم هم به زبان آورد.
 
از دیگر حاشیه های مسابقه پرسپولیس و مس، حضور تماشاگری نابینا بود که در ورزشگاه حضور داشت اما مسابقه را از رادیو گوش می‌داد. او پس از این‌که پرسپولیس مقابل مس متوقف شد گفت: «من همیشه به ورزشگاه می‌آیم، حتی وقتی که تیمم بد نتیجه می‌گیرد.»
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir