يوفا نتوانست تا 18 ارديبهشت صبر كند و گفته می‌شود كه حكم محروميت چهار جلسه‌ای برای مورينيو در ليگ قهرمانان اروپا صادر شده است.
 
فارس: به نقل از آس اسپانیا، یوفا طی حكمی برای مورینیو چهار جلسه محرومیت در نظر گرفته و در انتهای این حكم رسمی آورده است: مبلغ جریمه و احكامی كه احتمالا به این حكم اولیه اضافه خواهد شد كه در تاریخ 18 اردیبهشت ابلاغ می‌شود.
چهار جلسه محرومیت مورینیو در چهار بازی رسمی از لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و او مربی هر تیم باشد باید این چهار جلسه را تحمل كند.

یكی به خاطر اعتراض به كارت زرد راموس و آلونسو، یكی به خاطر اظهارات خود در خصوص بازی رئال مادرید و بارسلونا، دیگری به خاطر توهین به یوفا و چهارمی به خاطر توهین به داور و جامعه داوری.
در زمینه زمان و میزان جریمه دقیق در برخی از سایت‌های خبری برای اطمینان از زمان آینده استفاده شده و این حكم رسمی هنوز به رسانه‌های معتبر اروپایی به صورت رسمی ابلاغ نشده است.
یوفا روز گذشته از رسانه ای شدن بیانیه خود به تاریخ 18 اردیبهشت ماه و پس از بازی برگشت دو تیم بارسلونا و رئال مادرید خبر داد اما پیش بینی می‌شد كه زودتر از این احكام قطعی این سازمان به رسانه های نفوذ كند.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com