نایب رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد که مشکلی در پرداخت دستمزد سرمربی تیم ملی وجود ندارد.
 
فارس: مهدی تاج در گفت‌وگو با فارس در مورد انتخاب مربیان تیم امید اظهار داشت: علیرضا منصوریان و مارکار آقاجانیان هر دو سابقه حضور در تیم ملی را داشتند و کی‌روش نیز به دنبال انتخاب یک کادر فنی جوان برای تیم امید بود. البته گزینه‌های دیگری نظیر محمدخاکپور و فلمینگ هم مطرح بودند ولی در نهایت منصوریان و آقاجانیان انتخاب شدند. کی‌روش در دیدار ایران و روسیه عملکرد منصوریان را دید و پسندید.

وی در مورد انتقادهایی که از حضور اکبر محمدی در تیم زیر 19 سال انجام می‌شود،‌گفت: تصورم این است که کی‌روش می‌خواهد این مجموعه را اداره کند و این انتخاب موقتی است. ضمن اینکه در تیم نوجوانان حضور علی دوستی یک انتخاب خوب است و من این انتخاب را مثبت ارزیابی می‌کنم.
نائب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اتفاقات رخ داده در نشست کی‌روش و ناراحتی خبرنگاران از انتخاب گزینشی سؤالات اظهار داشت: آنچه اتفاق افتاد یک ناهماهنگی کوچک بود که امیدوارم دیگر تکرار نشود. احساس می‌کنم در آینده سازماندهی خوبی در نشست‌های خبری به وجود آید و از خبرنگاران تشکر می‌کنم که همراهی خوبی با فدراسیون در این نشست داشتند.

تاج در مورد وضعیت دستمزد کی‌روش و اینکه گفته می‌شود پول این مربی هنوز پرداخت نشده، اظهار داشت: پرداخت دستمزد کی‌روش را حل شده بدانید. هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مسائل کوچکی پیش آمده بود که حل می‌شود. این پول نیز از منابعی غیر از سازمان تربیت بدنی تامین شده است.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com