علی پروین درباره انتخاب های دستیاران کروش گفت: «با توجه به شناختی که از دستیارانی که کروش انتخاب کرده، دارم من این دستیاران را بسیار خوب برای تیم ملی ایران می دانم و می گویم آقای کروش دستت درد نکند چون انتخاب های خوبی داشتی.
 
فارس: شنیده ام برخی ها هنوز چیزی نشده به نمازی حمله کرده اند. خواهش می کنم بدون دانش به این بچه کاری نداشته باشید چون او هم تحصیل کرده است و هم دانش خوبی دارد. نمازی می داند چطور یک تیم را تمرین بدهد. البته این حرف های من بی احترامی به مربیان خوب ایرانی نیست.»

پروین ادامه داد: «مدتی بود کار نمازی را در تمرینات استیل‌آذین زیر نظر داشتم. از همان اولش متوجه شدم که او بسیار فوتبال را با دانش دنبال می کند. مسئله مهم تر اینکه نمازی خودش در سطح بالایی فوتبال بازی کرده و زبان کروش را می فهمد، پس باید به او فرصت داد تا کارش را انجام دهد.»

وی همچنین درباره انتخاب علیرضا منصوریان گفت: «منصوریان هم یک مربی جوان و علاقمند به دانش فوتبال است. دربازی با روسیه از عملکرد وی در تیم ملی لذت بردم. امیدوارم او نیز حمایت شود تا در تیم ملی به موفقیت برسد. من انتخاب منصوریان را به فال نیک می گیرم.»

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com