جیامپائولو پاتزینی در وقت های تلف شده دو گل مهم زد و اینتر را به برد رساند.
 
گل: جیامپائولو پاتزینی با دو گل در وقت‌های تلف‌شده انتهای بازی باخت یک بر صفر مقابل چزنا را به برد دو بر یک تبدیل کرد. به این ترتیب میلان این هفته نمی تواند قهرانی خود را جشن بگیرد و اسب‌های آبی هم همچنان در خطر سقوط می‌مانند.

اینتر به دنبال حفظ رتبه دوم و رسیدن به لیگ قهرماان بود، و می‌دانست که ناکامی در این دیدار اگر با برد میلان در روز یکشنبه همراه می‌شد به معنای قهرمانی میلان بود.

چزنا هم به دنبال کسب امتیاز برای فرار از سقوط بود.

اسب‌های آبی در نیمه اول تیم برتر بودند و در نیمه دوم هم درخشان‌تر ظاهر شدند. در دقیقه 56، لوکا چکارلی از سمت راست گریخت و سانتری عالی برای بودان انجام داد و ضربه او از شش متری وارد دروازه اینتر شد. او هیچ مدافعی را کنار خود نمی‌دید.

پس از این گل، جیامپائولو پاتزینی به جای گوران پاندف مصدوم وارد میدان شد. او در طول نیمه دوم بسیار خطرناک ظاهر شد و سرانجام نیش خود را زد.

در حالی که داور 4 دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کرده بود، او در دقیقه 91 سانتر ساموئل اتوئو را با ضربه‌ای دیدنی با بیرون پای راست وارد دروازه چزنا کرد.

در حالی که تنها 20 ثانیه به پایان وقت‌های تلف‌شده مانده بود، این بار سانتر مایکون به پاتزینی رسید و او در میان دو مدافع میانی حریف با ضربه سری دقیق گل دوم را زد و اینتر را به سه امتیاز رساند.

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com