مدل موی من از ديويد بكام الگوبرداری شده... اين‌كه می‌گويند مدل موی من نژادپرستانه است يا از روی فرقه‌های ديگر برداشته شده، صحيح نيست. مگر «ديدا» و بكام اينطور آرايش مو ندارند.
 
گل: در تمام مدت مصاحبه، یك عكس بزرگ از علی دایی، روی دیوار، درست بالای همان مكانی است كه مكانی نشسته. اما سوشا در تمام دقایق، نگاهش را از این عكس می‌دزدد. حتی وقتی عكاس می‌گوید كنار عكس دایی بایست و هر ژستی دوست داری بگیر، قبول نمی‌كند. انگار رفتار سوشا در هر زمان و مكانی یك تعریف خاص پیدا می‌كند. وقتی مهدوی‌كیا گفت سوشا پسر خوبی است یاد حركاتش در زمین افتادیم و برای اولین بار به حرف‌های «آقامهدی» شك كردیم. اما حالا كه روبه‌رویمان نشسته، داریم منظور آقامهدی را می‌فهمیم. در رفتار امروزش از غرور و خودشیفتگی‌های مرسوم ستاره‌ها خبری نیست. او اولین فوتبالیستی است كه می‌بینیم در طول مصاحبه به احترام ورود و خروج هر ناشناسی به اتاق، از جا بلند می‌شود و دوباره می‌نشیند. كسی كه 10روز پیش یك‌تنه مقابل چندهزار هوادار حریف فریاد می‌زد و اشك می‌ریخت حالا آن‌قدر سربه‌زیر نشسته كه به پسربچه‌های معصوم دبستانی می‌ماند. لابد اگر در همین لحظه علی دایی از توی آن عكس بزرگ بیرون بیاید و با او روبه‌رو شود، سوشا نه فریاد می‌زند و نه بی‌احترامی می‌كند. فقط سرش را پایین می‌اندازد و با همین خجالت كودكانه می‌گوید: «آقا! می‌شه لطفا توپ منو پس بدین؟ من توپم رو می‌خوام!»
مصاحبه مفصل مجله تماشاگر با چهره اول بازی جنجالی پرسپولیس و استیل‌آذین با این مقدمه آغاز می‌شود. مصاحبه‌ای كه سوشا در آن از ماجراهای آن روز .و اتفاقات و برخوردهای بعدی پرده برمی‌دارد. گزیده‌ای از مصاحبه مفصل سوشا با مجله تماشاگر را در سایت گل می‌خوانید

وقتی‌ به روز دیدار برابر پرسپولیس فكر می‌كنی از آن اتفاقات ناراحت یا پشیمان نیستی؟

بالاخره در فوتبال اتفاقات در یك لحظه‌‌ رخ می‌دهند و‌ ‌ ‌نتایج را رقم می‌زنند. ‌ همه ما‌ انسان هستیم و ‌طبیعی است كه اشتباه هم داشته باشیم. 

از رفتارت در آن دیدار ناراحت نیستی؟

هیچ كس دوست ندارد اشتباه كند و اشتباهش را تكرار كند. من اعتقادم این است آن بازی اگر دوباره تكرار شود باز هم دنبال این خواهم بود كه نتیجه لازم را بگیریم اما اتفاقات آن بازی كه مدنظر شماست غیرارادی بود و مسائل به‌وجود آمده برای من تجربه خوبی بود و از آن درس گرفتم. 

چقدر به رفتارهای اشتباهت در آن بازی فكر می‌كنی؟

‌ در‌ آن لحظه كه گل زده شد‌ فكر كنم تنها كار اشتباهی كه انجام دادم این بود كه می‌خواستم حرفم را بزنم. تمام منظور من از كل آن سر و صداهایی كه راه انداختم این بود كه ‌ می‌خواستم كار اشتباه حریف را به همه نشان بدهم. ‌قبل از گل ما داشتیم بازی عادی‌مان را انجام می‌دادیم اما بعد از اخراج محمدی ‌ فشار تماشاگر و پخش مستقیم بودن بازی باعث شد آن‌ها بازی را به نفع خودشان تمام كنند.‌

فكر نمی‌كنی در جریان اتفاقات دیدار برابر پرسپولیس، حركات تو قبل از همه آن درگیری‌ها هم نقش مهمی داشت؟

اول می‌خواهم از شما بپرسم روحیه دادن من غیر‌عادی بود یا كار زشت آرفی كه ما را تحریك كرد. اگر برگردیم به عقب باز هم این كار را برای روحیه دادن به بازیكنان انجام می‌دهم. دلیل این‌كه سمت آن‌ها رفتیم هم حركات تحریك‌آمیز آرفی بود كه كار اشتباهی انجام داد. اما واقعا می‌خواهم بدانم جرم من كه برایش حتی حكم قضایی دادند آن هم تنها برای این‌كه می‌خواستم بازی جوانمردانه را از پرسپولیس گدایی كنم؛ چه بود. 

شاید شیوه گدایی‌ات از پرسپولیس صحیح نبود.

من كه قبول دارم شیوه رفتارم برای آن‌كه بازی جوانمردانه را به حریف گوشزد كنم درست نبود اما ایراد كار آن‌جا بود كه همه نگاه‌ها به سمت آن‌ها بود. بعد از آن اتفاقات هیچ‌كس نمی‌دانست چه در انتظار تیم‌ماست چون همه به دایی و تیمش نگاه می‌كردند تا گل بزند.‌ ‌ ‌ ‌ 

چرا برای وقت تلف كردن توپ را در زمین خودتان بیرون زدی؟

در آن لحظه فقط به دنبال بیرون زدن توپ بودم. نه وقت تلف كردن... آن لحظه كه با آرنج آمدم پایین دردی در كمرم حس كردم اما ‌ همه دكتر شده بودند و نظریه پزشكی می‌دادند. 

چرا زمانی كه با آرنج خوردی زمین دوباره بلند شدی و بازی كردی؟

اگر فیلم بازی را نگاه كنید توپ را بیرون زدم، اما بازیكنان پرسپولیس دویدند تا بازی را شروع كنند و داور هم بازی را قطع نكرد. چون نمی‌توانستم راحت روی زمین بنشینم سریع بلند شدم تا این‌كه داور آمد سمت من و دكتر را صدا زد. من هم توپ را بیرون زدم. 

شاید رفتارت باعث شد تا پرسپولیسی‌ها فكر كنند مصدوم نیستی؟

آن‌ها قبل از آن هم می‌خواستند بازی را شروع كنند.‌ پیش از آن‌كه من توپ را بیرون بزنم بازیكنان پرسپولیس می‌دانستند چه اتفاقی افتاده، اما فكر كردند كه دروغ می‌گویم. مگر آن‌ها دكتر بودند؟ 

شاید تصور آن‌ها به زمانی برگردد كه داور گفت وقت‌كشی نكن اما تو با خنده وقت را تلف می‌كردی.

آن لحظه من نخندیدم. ‌ داور گفت بازی را شروع كن وقت تلف نشود كه من به آقای افشاریان گفتم این تیم ما است كه باید ببرد نه آن‌ها پس وقت‌كشی نمی‌كنم. 

اما این كه می‌گویی در رفتارت مشخص نبود.

‌چرا باید بخندم و وقت‌كشی كنم وقتی به 3‌امتیاز نیاز داریم. شاید در بازی‌های دیگر این اتفاقات اینقدر بزرگ نمی‌شد اما چون دنبال مقصر جلوه دادن من بودند این مسائل را مطرح می‌كنند. پرسپولیسی‌ها به جای این‌كه قبول كنند كارشان اشتباه بوده ‌ادای من را درآوردند و بعد هم من را مقصر جلوه دادند. من كه تمام تقصیرات را به گردن گرفتم، اما شاید با یك تصمیم خوب آن اتفاقات رخ نمی‌داد. 

چرا رو به آسمان فریاد می‌كشیدی؟

چون جو ورزشگاه و تماشاگران بر علیه ما بود و تیم ما ‌ تماشاگر نداشت، همه دوست داشتند پرسپولیس برنده باشد. در آن روز هیچ‌كس را جز خدا نداشتم و فقط خدا صدای من را می‌شنید. 

هنوز از دست بازیكنان پرسپولیس ناراحتی؟

نه. من هیچ خصومتی با آن‌ها ندارم و حتی به محمد نوری هم زنگ زدم و گفتم ناخواسته دستش را لگد كردم و عذر خواهی كردم، اما آن‌ها گفتند اگر سوشا را ول می‌كردند همه را می‌زد. 

اما آن‌طور كه حقیقی تو را گرفته بود و داد و فریاد می‌زدی ما هم این فكر را می‌كردیم.

اتفاقا بحث من این است كه چرا باید این كار را بكنم. من فقط می‌خواستم اعتراض كنم حتی اگر حقیقی هم نبود هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد. 7 سال است در لیگ برتر بازی می‌كنم و آنقدر بی‌تجربه نیستم كه درگیر شوم. من فقط می‌خواستم اعتراض كنم چون بازیكنان و مسئولان استیل‌آذین از من جواب می‌خواستند و باید می‌دانستم به كدامین گناه سرمان را بریدند. 

بازیكنان استیل‌آذین هیچ كدام در رختكن به تو معترض نشدند؟

بعد از بازی، بازیكنان حق را به من دادند. 

اما حسین كعبی بعد از بازی گفت سوشا نباید علیه دایی مصاحبه می‌كرد. و این‌كه اگر داور به تو كارت زرد داده بود ماجرا به درگیری كشیده نمی‌شد.

هر كسی نظر خاص خودش را دارد، اما در رختكن كسی به من حرفی نزد. من نمی‌دانم چرا كعبی این حرف‌را زده، من هیچ مصاحبه‌ای علیه دایی نكردم. این‌كه ‌از قول من گفته‌اند عكس‌های دایی را پاره می‌كنم یا حرف‌های دیگر درست نیست. من تنها جمله‌ای كه گفتم این بود كه آقای دایی دیگر الگوی من نیست. 

تماشاگران‌ قبل از آن درگیری‌ها هم به تو فحش می‌دادند؟

تماشاگران تشویق هم می‌كردند اما آن‌ها را تحریك كردند تا ‌ فحش دهند‌.‌ اما حالا‌ دیگر صدای ما به جایی نمی‌رسد و تنها خدا را داریم. ‌ 

شنیدی دایی گفته من الگوی كسی كه آرایش ظاهری‌اش اینگونه است نیستم.

الگو بودن می‌تواند خیلی چیزها باشد. الگوی من ظاهر آقای دایی نیست بلكه پشتكار دایی بوده اما شاید برداشت كرده كه الگوی من ظاهرش بود. من می‌توانم بهترین مدل دنیا را الگوی خودم قرار بدهم اما الگوی رفتاری‌ام دایی باشد. 

حالا این مدل مو را از كجا الگو گرفتی كه حرف و حدیث فراوانی به وجود آورده؟

مدل موی من از دیوید بكام الگوبرداری شده... این‌كه می‌گویند مدل موی من نژادپرستانه است یا از روی فرقه‌های دیگر برداشته شده، صحیح نیست. مگر «دیدا» و بكام اینطور آرایش مو ندارند یا همین اشكان دژاگه ‌كه برای تیم ملی او را می‌خواهند. به نظر من هركس مسئول كار خودش است و این مسایل وجود خارجی ندارد. مطمئن باشید اگر این آرایش فرقه‌ای یا نژاد‌پرستانه بود اول از همه فیفا با آن برخورد می‌كرد.  

نصیرزاده حركات تو را با احمدرضا عابدزاده مقایسه كرد و گفت حق با تو بوده.

نصیرزاده از من طرفداری نكرده بلكه از حق طرفداری كرده ‌. او مثل برخی از به ظاهر كارشناسان نیست كه می‌خواهند با خود‌شیرینی به پست و مقام برسند و در این راه از ناحق دفاع می‌كنند. 

منظورت فنایی است؟

اسم نمی‌برم اما مردم خودشان می‌فهمند. در آن لحظه كه توپ را بیرون زدم مگر مالك توپ پرسپولیس بود كه می‌گویند بازی جوانمردانه نبود. من اگر تمارض كردم داور باید كارت می‌داد نه این‌كه برخی‌ خودشان را قاضی و رای‌دهنده نهایی قلمداد كنند. 

رحمان احمدی گفته چون می‌خواستی خودت را نشان بدهی آن حركات‌ را كردی؟

‌ این آقا یك روز سابقه بازی در تیم ملی‌ ندارد اما بداند من در تمام رده‌های ملی حضور داشتم و اگر مصدوم نمی شدم با تیم ملی زمان قطبی به جام ملت‌ها رفته بودم. من جواب كسی كه تمام عمرش نیمكت‌نشین بوده را نمی‌دهم. كسی كه می‌خواهد با خود‌شیرینی پیش سرمربی‌ بازی كردن را از دایی گدایی كند دیگر چه جوابی باید به او بدهم. 

اما او می‌گوید تو دائما به او فحش می‌دادی.

اولا كه او در مورد مسائلی دخالت می‌كند كه اصلا ربطی به او ندارد. ‌ گذشته از این او‌‌ ‌در آن صحنه به محض دیدن دوربین‌های تلویزیونی رفتار خود را عوض كرد گفت چرا فحش می‌دهی. ‌ 

علیرضا حقیقی وقتی تو را گرفته بود قصد جدا كردن داشت؟

من و علیرضا از بچگی همدیگر را می‌شناسیم و در اردوهای تیم ملی‌ و‌ المپیك هم‌اتاق بودیم. با هم در تیم یاوری، ‌ سیموئز و بعد هم بگوویچ حضور داشتیم. به نظر من علیرضا به لحاظ فنی و رفتاری بچه با‌شخصیتی است. او فاكتورهای یك دروازه‌بان موفق را دارد. 

تا این‌جای مصاحبه به نظر می‌رسد خیلی‌ها قصد خراب كردن تو را داشته‌اند. واقعا چنین ذهنیتی داری؟

به نظر من كسانی كه درباره‌شان زیاد صحبت می‌شود دشمن زیاد دارند. همین خود علی دایی چقدر دشمن دارد؟ 

اما مهدوی‌كیا همیشه مطرح و محبوب است دشمن هم ندارد.

شك نكنید مهدوی‌كیا هم دشمن دارد. هر كس در موردش حرف زیاد است دشمن هم دارد. البته در هر قشری استثنا هم وجود دارد مثل مهدوی‌كیا. اما منظور من كلی بود نه برخی بازیكنان محدود. 

چقدر دوست داری با حاشیه مطرح شوی؟

من حاشیه‌های مثبت‌ را دوست دارم و به نظر من می‌تواند روی كار فوتبالیست تاثیر بگذارد البته نه این اتفاقاتی كه در دیدار برابر پرسپولیس رخ داد. 

منظورت چیست؟

‌ حاشیه‌هایی مثل خوش‌تیپی. من دوست دارم خیلی كارها ‌ بكنم كه شاید كسی دوست نداشته باشد. 

رفتاری كه در زمین انجام می‌دهی جزو همین حاشیه‌هاست.

من با حركاتی كه در زمین انجام می‌دهم‌ به خودم روحیه می‌دهم. دوست دارم در زمین به من توجه كنند و سعی می‌كنم كارهای روحی را با مسائل فنی میكس كنم. 

فصل پیش هم در بازی پاس و پرسپولیس با خلیلی و كریم باقری درگیر شدی؟

درگیری نبود. با خلیلی فقط‌ صحبت‌ می‌كردم. آقا كریم هم گفت از تو بزرگ‌تر است به او احترام بگذار‌ كه من هم گفتم‌ ‌چشم‌.‌ بعد هم در تیم ملی با خلیلی گفتیم و خندیدیم. 

اما هنوز هم برای ما باورش سخت است كسی  كه اسپاسم دارد‌ آنطور شیرجه بزند

من كمرم اسپاسم نشده بود. تنها احساس یك جابه‌جایی در ستون فقراتم را داشتم كه باید دكتر می‌دید.‌ وقتی هم كه دكتر دید‌ اسپری زد. دلیل ندارد به خاطر یك كمر‌درد، دیسك كمر را عمل كنیم. 

در طول این مدت كه از درگیری‌های بازی استیل‌آذین و پرسپولیس گذشته، فكر می‌كنی سهم تو در این مشكلات بیشتر بود یا آرفی؟

در تحریك بازیكنان ما برای شروع درگیری، آرفی مقصر بود. شاید از نگاه دایی و تماشاگران پرسپولیس حركات من تحریك‌آمیز بود، ولی‌ درگیری‌ها تا وقتی آرفی آن حركت را انجام نداده بود، آغاز نشد. 

‌به نظرت حركات تو از نگاه ‌تماشاگران ‌‌عادی بود؟

از نگاه من ایرادی نداشت و خارج از عرف نبود. آن‌ها از دیدگاه خودشان شاید حق داشتند بعد از آن اتفاقات تحریك شوند اما قبل از درگیری‌ها فحاشی نكردند. 

درگیری آرفی و ماتئوس بدون حضور تو بود؛ تعجب كردیم.

(خنده) من آن صحنه را ندیدم. آنقدر عصبی بودم كه چشم‌هایم تار می‌دید. در رختكن هم تا حد سكته پیش رفتم و صحنه‌های درگیری را در تلویزیون دیدم. 

از آن همه درگیری دنبال چه ‌بودی؟

من فقط بابت یك چیز ناراحتم آن هم این‌كه برخلاف حرف آقایی‌ كه گفته بود نباید بازی جوانمردانه را ‌ گدایی كرد من این كار را كردم. اما كار پرسپولیسی‌ها‌ قشنگ‌ نبود و نمی‌دانم ‌ جواب مردم را چگونه خواهند داد. مردم دوست داشتند از نفر اول فوتبال مملكت‌شان صحنه‌های قشنگ‌تری بینند. به هر حال چیزی كه می‌ماند آن حركت دایی است. ‌ ‌ همه ما می‌آییم و می‌رویم اما دایی برای‌ همیشه می‌ماند. 

‌ اما در برنامه 90 نظرسنجی‌ها به نفع دایی بود؟

‌ باید به نظر آن 33 درصد هم احترام گذاشت. من فكر می‌كنم همه كسانی كه رای دادند هم طرفدار دایی بودند ولی آن 33 درصد كار دایی را نفی كردند. دایی در كل این ماجرا نقش اول را داشت. 

گفته می‌شود به خاطر ظاهرت منشوری می‌شوی؟

‌ ظاهر من اصلا بد نیست و ساده است. نه جای عملی روی صورتم است و نه زیر ابرو برداشته‌ام و نه این‌كه خالكوبی دارم. فكر می‌كنم قیافه من نسبت به خیلی‌ها در همین لیگ برتر عادی باشد. چرا باید منشوری شوم. 

این محرومیت را به خاطر رفتار خودت می‌دانی یا شلوغ‌كاری‌ پرسپولیسی‌ها؟

‌ با محرومیت ‌ یا جریمه من می‌توانند در اذهان عمومی اینگونه ‌جا بیاندازند كه كارشان درست بوده. كسی كه در جهان الگوست می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد. كل حرف من در مورد اتفاقات آن بازی این است كه آقای گل جهان یك چهره جهانی است و رفتاری بهتر از این از آن انتظار می‌رود. 

به نظر می‌رسد با تمام این حرف‌ها دایی را هنوز دوست داری؟

‌ ‌ او را از ابتدا دوست داشتم و الان هم كه این مشكلات پیش آمده باز هم او را دوست دارم. 

اگر همدیگر را در فدراسیون ببینید سلام می‌كنی؟

حتما. حتی اگر جواب سلام من را ندهد من وظیفه‌ام را انجام می‌دهم. 

در مورد حكمی كه كمیته انضباطی داد چه نظری داری؟

نمی‌دانم واقعا چه بگویم. موردهای مشابه‌ و حتی شدیدتر از این هم دیده‌ایم،‌اما‌ جریمه سبك‌تری داده‌اند. مگر قوانین فوتبال ایران‌ با دنیا فرق دارد. توتی در كالچو به قصد كش بازیكن حریف را زد اما شما جریمه توتی را كنار جریمه من بگذارید، آن وقت قضاوت كنید. شاید حركات من تحریك‌آمیز بود اما كسی را نزدم، حتی دستم هم‌ به كسی‌ نخورد. 

اما در طول بازی حركات تحریك‌آمیزی انجام دادی و شاید كمیته انضباطی این حكم را به خاطر رفتارت در طول بازی صادر كرده.

باید این را از شریفی بپرسید. رفتار من درست نبود و‌ هیجانی كه داشتم تحریك‌آمیز بود، اما باز هم می‌گویم كسی را نزدم. 

اما دایی می‌گفت شانس آوردند كه حقیقی تو را گرفت.

او گفته من می‌خواستم همه را ‌بزنم، در صورتی كه من تنها می‌خواستم حرف بزنم و بدانم این حركت پرسپولیسی‌ها به چه قیمتی می‌ارزد. اگر من را رها می‌كردند تنها می‌خواستم بگویم تیم ما دارد می‌افتد، چرا كسی حرف من را نمی‌فهمد. 

اما به دایی توهین كردی.

اگر حتی یك كلمه به دایی توهین كرده باشم حق با دایی است. من تنها جمله‌ای كه به دایی گفتم این بود: «‌آن بالا هم خدایی است» ‌تازه اصلا صدا به صدا نمی‌رسید و بعید می‌دانم دایی حتی این جمله ‌را هم شنیده باشد.

اما باز هم حرف رحمان احمدی را تكرار می‌كنیم كه تو دائما به او فحش می‌دادی.

چی بگم به كسی كه وجدان ندارد. 30 ثانیه قبل از این‌كه جلوی دوربین‌ها بگوید من به اوفحش دادم، دست روی شانه من گذاشت و گفت:« عددی نیستی.» ‌ من جوابش را ندادم اما همین كه دوربین‌ها را دید گفت چرا فحش می‌دی. 

اگر فكر می‌كنی رفتارت در دیدار مقابل پرسپولیس منشوری نبوده پس چرا به ستاد منشور تو را خواسته؟

فكر می‌كنم رفتارم در طول این سال‌ها كه در  لیگ برتر بازی كرده‌ام همواره صحیح بوده و از معدود بازیكنانی هستم كه در هیچ محكمه قضایی پرونده‌ای نداشته‌ام. بعید می‌دانم ستاد منشور هم به دنبال دخالت در زندگی شخصی افراد باشد. بیشتر به خاطر اتفاقات آن دیدار است كه من را خواسته‌اند. ‌ می‌روم تا حرف‌هایم را بزنم و حرف‌هایشان را بشنوم. 

بر خلاف نظر ‌‌تو فكر می‌كنیم ‌ سوشا مكانی قربانی این اتفاقات نبود.

اما من صددرصد خودم را قربانی می‌دانم. كاری كه من در آن بازی كردم آنقدر بزرگ نبود كه اینگونه من را قربانی كنند. چون یك طرف آن قضیه دایی بود بزرگ‌اش كردند در صورتی كه یك اتفاق طبیعی در فوتبال بود و برای هر بازیكنی ممكن است رخ دهد.

قبلا بازیكن فجر سپاسی بودی و مسئولین فعلی فدراسیون هم قبلا آن‌جا بودند، با آن‌ها مشكلی نداشتی كه چنین حكمی برایت صادر شود؟

من خودم را مدیون فجر‌سپاسی شیراز می‌دانم. كار سربازی من به مشكل خورده بود اما همین سردار محمدی كه سردار سپاه بود آمد و كارم را درست كرد. البته آن زمان در فدراسیون نبود.‌ ‌‌آقای علیپور هم برای ما در فجر جلسه می‌گذاشت. ‌‌به هر حال 4 و 5 سال در شیراز برای فجر بازی كردم و مشكلی نداشتم.

راست است قرار بود اول فصل با پرسپولیس قرار‌داد ببندی؟

چند سالی است از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد دارم و اعتقاد دارم اگر كمی خوش‌شانس بودم جایگاه بهتری در فوتبال ایران داشتم.

چرا به این تیم‌ها نرفتی ؟

چون خودم را كوچك می‌دیدم. می‌خواستم  زمانی در این تیم‌ها بازی كنم كه بتوانم در سختی‌ها كمك حالشان باشم. فكر می‌كنم از لحاظ فنی بزرگ شده‌ام و می‌توانم كمك حال تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس و استقلال باشم.

طرفدار كدام یكی از دو تیم پرسپولیس و استقلال هستی؟

من اهل شعار نیستم. چون بچه انزلی هستم از بچگی طرفدار ملوان بودم.

الان از این‌كه به تیمت روحیه بدهی ترس نداری؟

توی زمین هر كاری برای روحیه دادن تیم انجام می‌دهم و باز هم این كارها را ادامه می‌دهم. كسی كه كار اشتباهی نكرده نمی‌ترسد. من برای هر كارم دلیل دارم.

پس باید منتظر جنجال‌های بعدی سوشا مكانی باشیم؟

نه من این را نگفتم. من آن كارهایی كه در صحنه‌های درگیری به‌وجود آمد را دیگر تكرار نمی‌كنم اما روحیه دادن به تیم را دوست دارم.

تمام آن سروصداها و فریادها برای گفتن چند جمله بود، حالا كه دو هفته گذشته قبول داری گفتن آن حرف‌ها به این محرومیت و حاشیه‌ها نمی‌ارزید؟

به خدا‌ اینطور نیست. ‌هیچ وقت از گفتن حقیقت پشیمان نیستم. شاید حقیقت برای برخی‌ها تلخ باشد یا نخواهند بشوند اما من اینطور بزرگ شده‌ام و حتی اگر به قیمت نابودی‌ام باشد ‌حقیقت را می‌گویم.

حالا كه گذشت باز هم با خدا حرف داری؟

خیلی. من تمام‌ ‌ كسانی كه این‌ محرومیت و درگیری را باعث شدند و با آبروی من بازی كردند‌ ‌ را به خدا واگذار می‌كنم چون به غیر از او هیچ كسی را ندارم.

هنوز كه ناراحت و دلگیری؟

(بغض می‌كند و به عكس بالای سرش  و ما نگاه می‌كند)... بعد از آن صحنه دلم خیلی شكست و دلگیرم به خاطر این‌كه تنها می‌خواستم بازی جوانمردانه را از تیم كسی كه اسطوره فوتبال مملكت‌مان است گدایی كنم اما حرف من را نشنید. 

 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com