به نظر شما فردوسی پور که به زعم اهالی فوتبال از مربیانی چون قلعه نویی دل خوشی ندارد، در برنامه فردای خود چه نگاهی به موفقیت این فصل زردپوشان اصفهانی خواهد داشت؟
 
 
برنا: تیم فوتبال سپاهان اصفهان در رقابت های لیگ برتر امسال موفق شد برای دومین سال متوالی قهرمان شود و سومین موفقیت خود را در ادوار لیگ برتر جشن بگیرد.

 وقتی به قهرمانی سپاهان نگاهی می اندازیم، متوجه حضور کسی می شویم که در قهرمان کردن تیم های مختلف ید طولایی دارد و می تواند خودش را در این زمینه به عنوان نفر اول معرفی کند.

امیر قلعه نویی در لیگ های ششم و هشتم به همراه استقلال تهران و در لیگ های نهم و دهم به همراه سپاهان قهرمانی را جشن گرفت تا از این حیث رکورددار شود و عنوان آقای قهرمانی فوتبال ایران را از آن خود کند.

قهرمانی با یک تیم برای قلعه نویی به یک امر عادی تبدیل شده و در فوتبال داخلی هر آنچه که بخواهد را می تواند به‌دست آورد.

هرچند روی کاغذ هنوز شانسی برای استقلال باقی مانده، اما بخت آبی پوشان بسیار کم است و جام را باید در دستان اصفهانی ها جستجو کرد.

به احتمال زیاد یکی از سوژه های فردای برنامه نود و عادل فردوسی پور،  موفقیت های قلعه نویی و سپاهان خواهد بود.

هواداران فوتبال بر این نظرند که رابطه فردوسی پور و قلعه نویی چندان حسنه نیست و حتی در این اواخر آنها بارها صحبت هایی علیه هم مطرح کرده بودند.

سرمربی سپاهان از این که به زعم خودش در مسائل داوری و سایر اتفاقات، حق این تیم نادیده گرفته می شد، ناراحت بود و این کشمکش ها در لیگ امسال به دفعات رخ داد.

فردوسی پور که با مسوولان باشگاه سپاهان دچار اختلاف شده و حتی زمزمه شکایت این مجری از آنها بر سر زبان ها افتاده بود، ناچار است که روی موفقیت این فصل نماینده اصفهان صحبت هایی را انجام دهد.

عادل که نشان داده با مربیانی از طیف قلعه نویی  رابطه چندان خوبی- البته در باطن- ندارد، قطعا مباحثی نظیر قهرمانی های این مربی و شایعه جدایی از سپاهان را بررسی خواهد کرد.

ضمنا قطعا انتخابات اخیر کی‌روش برای نیمکت های تیم ملی و تیم های امید و جوانان که انتقاداتی را در پی داشته است، سوژه دیگری برای عادل و برنامه اش خواهد بود و انتظار می رود که نود فردا شب پر حادثه باشد.
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.com