آيا داور سوت پنالتی را به صدا درآورد يا نه، اگر اين سوت را زد چرا بعد از 30 ثانيه تصميمش را عوض كرد. ما از حق تراكتورسازی نمی‌گذريم.
 
گل: فراز كمالوند در نشست مطبوعاتی امروز خود در تبریز به شذت نسبت به اتفاقات واکنش نشان داد.
به گزارش گل به نقل از فارس ، سرمربی تراکتور گفت: قبل از آنكه در مورد شرایط بازی حرفی بزنم و بگویم اتفاق دقیقه 95 پنالتی بود یا نه، می‌خواهم در مورد اتفاقات در طول 90 دقیقه صحبت كنم. اینكه گل اول صبا خطا بود و در دقیقه 17 نیز سعید خانی تكل از پشت بر روی جاسم كرار زد كه باید با كارت قرمز مستقیم اخراج می‌شد اما حتی كارت زرد هم به او نشان داده نشد. مجموعه شرایط بازی به گونه‌ای بود كه بازیكنان ما عصبی شدند. ضمن اینكه دو بازیكن كلیدی خود را نداشتیم.  
 وی ادامه داد: فوتبال پاك را فقط تراكتورسازی بازی می‌كند، من سؤال می‌كنم آیا در صحنه اخراج حاجی‌زاده 5 دقیقه وقت تلف شد یا نه؟ 6 تعویض هم داشتیم و 5 بار هم برانكارد به میدان آمد اما در نهایت داور فقط 5 دقیقه وقت تلف شده گرفت. من چه چیز دیگری باید بگویم.
 كمالوند تاكید كرد: معتقدم برخی تصور نمی‌كردند كه تراكتورسازی تا اینجای لیگ هم پیش بیاید و شاید نباید بیش از این بالا برویم. مهم این است كه با اینكه تیم می‌بازد مردم تراكتورسازی را تشویق می‌‌كنند زیرا آنها از عملكرد تیم راضی هستند اما اتفاقاتی در درون میدان می‌افتد كه دست هیچكس نیست.
سرمربی تراكتورسازی با اشاره به پنالتی دقیقه 95 گفت: آیا داور سوت پنالتی را به صدا درآورد یا نه، اگر این سوت را زد چرا بعد از 30 ثانیه تصمیمش را عوض كرد. ما از حق تراكتورسازی نمی‌گذریم. آنهایی كه به تراكتورسازی لطمه می‌زنند را به خدا واگذار می‌كنم.
 كمالوند تصریح كرد: فوتبال پاك را فقط ما بازی می‌كنیم كه كاپیتان ما با ضربه سر دروازه خود را باز می‌كند. به عقیده من باید از مسئولان فدراسیون خواست بازی جوانمردانه را از فوتبال ایران كنار بگذارند. اینكه بازیكنی مصدوم شود و توپ را به بیرون بزنیم و اوت اعلام كنیم. شما بازی سپاهان و صبا را ببینید و بازی امروز ما با صبا را تماشا كنید. نمی‌خواهم به كسی ایرادی بگیرم اما این بازی جوانمردانه نیست. از ما خواسته‌اند فقط فوتبالی صحبت كنیم و غیر فوتبالی حرفی نزنیم. امیدوارم كارشناسان داوری در مورد دو گلی كه خوردیم نظرشان را بگویند.
 وی در مورد اینكه تراكتورسازی آسیایی می‌شود یا نه، گفت: انسان با امید زنده است. اگر پنالتی با دیدار نفت تهران گرفته می‌شد اكنون آسیایی بودیم. ما فقط یك امتیاز با پرسپولیس فاصله داریم.
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com